Isnin, 20 Julai 2009

Permintaan seorang Isteri

Hari ni sakit hati lagi. Hanset wat hal sajer akhir-akhir ini..huhhh...nak kene tukar ker???huuuuhhh..banyak la..kalo ader peluang boleh gak kan..keh..kehh....request birthday prezen boleh babah???haha.


cantik gak ni..



atau if babah ader peruntukkan lebih boleh jugak kasi ini..kikik




















MUAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH

Tapi bukan ke dapur basah itu sudah menjadi adiah hari lahir ku????buekkkk....babah ummi request lain pulak leh????boleh rrrr...huhuhuu..bolehla....Apa salahnya sekali beberapa kala untuk:..............

















isterimu nan jelite ini...bluekkkkkk..BLUEKKKKKKK...BUEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK





Saya mahu keluar pergi hardware jap..nak survey sink,hood dan dapur masak untuk dapur basah baru saya yang tengah dalam buat tu..yeayyyyy.....

7 ulasan:

MeL berkata...

lagik nina..goda lebih sket, sure dpt! ;P

ganu berkata...

kena tau bila hubby at "his most vulnerable"...masa tue, mintak apa2 pun buley...

Diver Mom berkata...

hihi... erm.. macam mana boleh tersasar dari handphone ke cincin berlian..? hihi.. saya ingat akan keluar gambar i-phone.. hihi :)

god'sleastcreation berkata...

eh awak punya gambar ke tu?

lawa beb..

lia berkata...

esok hari khamis.... kah3...

btw E71 ker 2? aku minat gak tp nk cari hp yg ada camera cantik skit sbb smua gmbr Amsyar aku guna hp ha3..

Nina berkata...

mel-heheh..baik punya support ni..
ganu-ermmm
huda-itu zaman muda dan ditempek2 bedak sikit, lawa sekejap la..heeee
zuhaini-cincin berlian itu lebih penting dari i phone itu..hahahah..kerana diriku lebih berharga
lia-aku pon tak tau sangat lia kod hnset tu. aku ni tak berapa nak amik tau sangat fungsi hnset ni, aku tau fungsi die utk bercakap, cantik.sms,mms,video call..sudah..heee

Nurhayati berkata...

best kalau dapat semua wish list kita kan..