Selasa, 28 Julai 2009

Cerita



Saya teringin pergi ke salon dan potong rambut yang da macam serabai ni..Dengan kelumumur yang bertepek kat pale ni. Kepala jugak dah macam nak botak sebab rambut banyak gugur..teringin sekali potong rambut..dan wat rawatan utk rambut yang sangat kering ni. Macamane tak kering, kalau hari2 duk syampu..hehe..tu seme salah ketombe itu la yang buat rambut ku berminyak dan kulit kepala sangat gatal..haaaaa..mengeluh sikit..bila dah beranak pinak ni memang segala benda tu menimpa diri. Terus terasa tua dan tetiba teringat mati...wuwuwuuw..sangat takut..amal ibadatku???dosa2ku??haaaaaa(menegeluh lagi). Sangat takut..Azam baru tak termula lagi ni..Ya Allah kuatkan hati dan semangatku..Kuatakan imanku..Jadikanlah aku isteri dan anak yang solehah. Jadikan aku hambamu manusia yang beriman.Amin..

Hati juga sedikit risau sebab hari ni akaun bank sudah surut banyak. Hampes tulla. lepas ni diharamkan keluar bersama Liza..hehehe..manusia ini mengheretku ke lembah shopping yang tidak bertepian..hahahah..Hari ni terembat baju 2 helai.Walaupon ini tiada dalam agenda list belanja bulan ini.dan baju2 Damiea..haaaaahh (mengeluh lagi) Baju Damiea lagi???? Hajat dihati mencari kasut ( lagi????)Kasut kerja..Babah nak belanja??(aikk ape kena mengena ngan babahnyer?)hehehe..sabarla kamu wahai napsu...susahnya mengikis napsu buruk ini..

Dapur basah masih dalam progress..tak siap lagi table top dan tiles..tak sabar nak tunggu siap..semalam pergi pilih tiles..harap kenela dihati bila tiles tu terpasang molek dilantai dan didinding..Dan semalam dapur masak,hood,kepala paip dan diambil dari kedai.Timekasih mr Lim tolong ambik dan tolong buat rumah saya. Jasamu dikenang. Time kasih babah melayan kehendak ummi ini. Tak sangka ummi akan dapat dapur basah tu dalam masa terdekat ini..mmg tak terpikir seme tu. Ummi sudah cukup selesa dengan keperluan yang babah sediakan sepanjang ummi bergelar isteri babah. Bersyukur sangat. .Time kasih babah.ummi dan Damiea sayang sangat kat babah.Love u.


ini bukan dapur basah saya. saya impikan begini, tapi tak tau lagi jadi macammana..hahhah

6 ulasan:

god'sleastcreation berkata...

best la nina. ada wet kitchen sniri.

eh.samala kita.napsu sarakah shopping ni suka sgt menghantui kita.hehe

Nina berkata...

tulakan. kita serupaaaaa.hehe

hajarus berkata...

cantik la k.nina photo dapur tu... berkenan hajar cantik sangat... mesti bestkan kalau dapur basah akak tu dah siap.. nanti jangan luper publish yer... tingin gak nak tengok...

Nurhayati berkata...

bestnye la kan kalau dapat dapur cantik camtu.. pastu plak ada wet and dry kitchen.. ni yati nye kat umah itulah wet itulah dry hihih

Nina berkata...

hajarus-nanti siap k.nina publish yer..heheheh..tapi macam lain ajer jadinyer..heheh
yati-sebelum ader wet kicthen..gitu gak yati..yangtu dapor kering tu jugak dapor basah.sudahnyer kithen kabinet jenis kayu..rosak..sayang ajer kabinet tu..

lia berkata...

aku mmg nak sgt ada kitchen kabinet umah baru nnt... tp mcm xde faedahnyer biler aku ni mmg xmemasak kah3...