Ahad, 28 Jun 2009

Baju cantik???

arrr..sakit hati makcik..baru nak cite pasal baju yang makcik pakai hari ni, niat dihati nak tayang kat sini..tapi boleh lak tak bawak wire connectionnyer..
takperla..citela tu..tibe raser nak citer..
Baju tu aku beli khamis hari tu..cantik di mater, tapi sakit dihati sebabnya baju ni asal aku masuk toilet nak duduk jer, boleh segale butang die terbukak..hampess tol..lak tu aku mcm terase gemuk pulak pakai baju ni..saiznyer besar sikit saiz M, tak ngam ngn cutting aku..beser kalo blaus yang aku beli dibutik itu aku pakai saiz s, try badan memang da cantikk.kaler pon sangat cantik kaler biru.kene dan ngam2..tapi sayang kat lengan mcm fit sangat..promoter kedai tu kater memang lengan die jenis fit..tapi tak selesa lak pulak..macam nak terbonjol segale lelemak kat lengan aku, silap2 tang perut pon terkeluar jugak..hahah..so me decide saiz M, tapi sekali lagi sayang (woiii berapa kali sayang da..) takde kaler biru..hijau ajer..ape pon kalo dah kemaruk nak lawa amik ajerla..lawa jugak hijau ni..aku pon tak pernah ader kaler baju kaler hijau pucuk pisang.. Hari ni aku pakai..tapi apesal selalu ajer aku raser, pakai baju cantik macammanepon, mahal macmmnpon ( RM50 tu kire mahal gak kan..hahah) aku still raser tak cantik..hahahha..ade jer tak kene..hehehhe..raser selekeh jugak..huiiihh aku nyampah tol bab membeli baju ni..selalu ajer tak puas hati..
PSSS..ni la contoh2 hamba Allah yang tak reti nak bersyukur..ampuni segala hambamu ini ya Allah..aku hambamu yang lemah, yang naif...aminnn

update gambor


inila bajunyer..cantik tak??? hehehe.Nampak tak butang tu. Butangnye kecik dari lubang baju..tu yang jadi terbukak habis tu..hehhe


posing lagi


dan lagiii..hahaha


sekali lagi laa..hahaha lagi

Perasaan hari ni tak bess la.. Rase muke sememeh ajer, muke berminyak2. Ini kes pakai olay semula.. dulu serasi ngan olay..tapi agaknyer da lamer sangat pakai, agaknyer muka pon dah naik nyampah dan nak muntah ngan olay tu.Huihh serabukla. Pakai tudung pon raser serabai gak.mcm tak kene ajer. huihh sakit plak hati ni.
Hati juga gundah gulana memikirkan anak dirumah..

Princess Damiea tak sehat sangat kat rumah tu. Sian anak ummi, die seseme dan batuk berkahak sikit. Tak bawak ke klinik lagi.asyik merenget ajer..ingus pon asyik nak kuar jer..jenis yang pekat tu..payah pulak nak lap..lap2 pon ader lagi.Habis luka hidung anak aku. walau lap selow2, tapi kalo dah banyak kali lap akhirnya menelas jugak kan ( ade sesape tak tau makne menelas???sila maklum yer).Kadang2 Aku sedut pakai mulut aku. Damiea ngelak2 pulak, tak dapat sedut habis..dapat sikit ajer. Sesape yang bace entry ni kalo rase macm aku ni pengotor..silala muntah yer..memang kalo damiea seseme aku beser sedut hingus die pakai mulut aku.. Aku sianla kat Damiea, Damiea nak sehhhh ingus => buang ingus tu sendri die tak reti, jadi penyelesaiannya aku bantula die. Ni pengorbanan sikit ajer..tak geli pon anak sendiri kan. Kebiasaannya la kalo aku praktikan cara ini.las2 mesti aku pulak seseme..tapi takpela..aku seseme boleh handle sendirikan.pandai sehhh ingus sendiri.hahah..muntahlah kamu kawan2..

anak dara ku yang seksis..kehkeh


pandai tak saye posing???


babah with cutie pai


waa mcm org besar da die ni

Nak balik lak..jenguk Damiea.. mungkin entry ni akan bersambung pas lunch ni..tunggu Damiea ummi dah nak balik ni..sabar yer sayang

5 ulasan:

lia berkata...

aku bukan geli nk sedut ingus amsyar tp aku xreti2... anak da besar panjang pon ni ha... hmm...

aku mencik tgk aku d cermin wpon lawa gler baju sbb aku gemuk kah3...

ganu berkata...

byk lagi cabaran sbg ibu akn dilalui...there'll b ups n downs but take it in yr stride....happy parenting

Intan @ mama ammar berkata...

salaam, maybe boleh tukar butang kecil tu dgn butang yg lebih besar. sayang la baju cantik2 asik terbukak aje. dibuatnya terbukak kat public? huhu

Nurhayati berkata...

memang cantik!!

Jiey^Mien berkata...

cantik la..
kaler pun best..