Jumaat, 3 Julai 2009

Bila 'dia tidur



Gambar adalah ditangkap?diambil?? malam tadi tika pulang dari rumah tok&tokki.Hanya saya dan Damiea. Saya drive, Damiea copilot. Sian Damiea terlentok kiri kanan. Damiea tak duk dalam carseat dah. Dia tak mahu. Saya tahu bahaya keadaan tanpa carseat, tapi saya degil. Belum kene..dah kena..menyesal tak sudah. Sungguh kasihan die. Tak sedar mase bile die terlentok..Nak sampai umah baru perasan die dah tidor lena. Sian anak ummi yer..sakit lehernye..Sampai umah terus masuk buai. Then kol 9.30 mlm ummi& babah kejut sebab babah ajak gi makan char keuw teuw.yer ke aku eje ni..lantakla..sian lagi kat Damiea..Mase makan mia ralik duk main kucing..penat kejor die lak.semput makcik..ape aje la Damiea Janji bahagia

3 ulasan:

Diver Mom berkata...

alahai cutenya... :)

kalau saya drive, saya sumbat je alia di car seat dia.. tapi kalau si ayah drive (time saya x dak) dia malas pakaikan car seat.. dia dudukkan je alia kat seat sebelah tu.. hihi :)

Zaila Mohamad berkata...

alahai, siannyer tido terlentok2..nape xturunkan sket seat tu???;-)

Nina berkata...

zuhaini-heheh..gambar itu hubby yang ambilkan.

Zailamohamad-:b..