Jumaat, 26 Jun 2009

tranformerss

Saya dan mr suami baru balik dari menonton tranformers..yiha..tercapai jgk niat dihati. Walaupon kami terlewat 15 minit pertama. haiiii tak dapat tengok part makaela berseksian tatkala basuh keta...rugiii tolll...idakla comel maner dienyer, sbb sayer rase sayer lagi comel..haaaaahaaa..silala muntahkan segala isi perut kamu yer..hahhaa..tapi sememangnyere makaela sangat cantik dengan aksi menggoda mulut asyik ternganga..memeng die dibayar untuk mengekposkan dirinya yang seksi. Saya juga terngaga melihatnya..hahhaha..cerita memang syok..tapi sayer agak pening mungkin sebab skrinnya besar sangat jadi saya harus menunggu cd piratenye keluar supaya saya dapat tengok sekali lagi..agak berterabor jugak dibuatnya saya tadi..tapi bessss walau kadang-kadang hati teringat kat anak tersayang. Mase tinggal tadi Damiea tido ketika saya nenenkan die, macam tak sihat siket, ader batuk-batuk sikit.mungkin berjangkit mase melawat sepupuya ammar yang tak sihat kat spital semalam.sayu hati gak nak tinggalkan die, tapi memikirkan usaha yang telah dibuat maka perjuangan mesti diteruskan..hahahha

Selesai citer agak2 kol 6.10 ptg gitu terus meluru nak balik,kesiankan damiea. Dan menyinggah di Guardian capai ubat demam Damiea yang sumbat kat bontot tu, risau tkt die demam dan juga snek utk damiea..Sampai umah Damiea tido lagila..so sempat blogging sikit..oh yer babah tengah berseksian di dapor, ngah goreng nasik untuk makan malam..malam ni ummi melantik babah sebagai cheff matt..hahaha tenkiu babah sayang..muahhhhh.

pssss sayeer nak tumpukan perhatian pade penenenan kat damiea.die dah bangun dan sayer ngah susukan die sambil menaip entry ni...hehehe...

adiossss

4 ulasan:

Zaila Mohamad berkata...

Salam perkenalan;-) baru perasan ader link Zaila kat sini;) btw, best x transformers??

Nina berkata...

zaila-besss..mcm nak tengok lagi..tp kene tengok cd la..heheh

lia berkata...

x aci!!!!
tolong la aku booking tiket weh, aku hangin xdpt2 g booking tiket huwaaaa....

Nina berkata...

lia-meh sini aku booking kat kuantan.nko nengok kat sini la..hahahah