Khamis, 14 Mei 2009

Petang Khamis nan Indah


huhh petang ini agak tensen sikt...waaaaa macammane name Damiea boleh tercicir dari senarai ke Medan ni??????Nama laki aku dan aku dah ada. Jadi aku terpaksa cari sorang lagi unuk tumpang nama Damiea. Kalau tak Damiea tak dapat ikut....waaaaa..aku la menangis. tapi aku konpius la..budak umur 11/2 kene charge ker kalau naik kapal terbang???aku tak tau tak pernah lagi naik flight. Apa yang dimaklum oleh incharge tu untuk budak umur 2 tahun ke bawah kene charge separuh harga. Dari sumber lain sepatutnya free. Tapi tak kisahla janji Damiea ikut ummi dan Babah. Aku ada tanya budak opis aku ni nak pergi ke tak. Dia masih lagi dilema. Memang dia nak pergi sangat. Esok dia ber keputusan. Harap sangat die pergi. Leh Damiea tumpang.uwuwuwuuw..Kalaula Damiea tak dapat pergi terpaksala aku berundur diri.

4 ulasan:

hajarus berkata...

setau hajar skang ni budak2 dah kene charge separuh harga kak... sepupu hajar baru balik dari Korea baru2 ni... anak dia dua2 kene charge separuh harga...

Diver Mom berkata...

macam alia dulu, time kitorang nak sarawak (ala, sarawak je..) kena bayar gak untuk alia. harga murah la, banding adult. tp dia duduk atas pangku je.. bukan dapat satu seat! :(

Julia R berkata...

naik flight apa?

biasa infant umur 0 ke 2 thun akan dikenakan 20% airfare, manakala 3 ke 12 thun 80% dr air fare dewasa.

MN berkata...

kalo airasia, kena dlm RM30 jer. kalo airlines lain, bukan full charge. maybe yg mcm mak farhah cakap tu.