Rabu, 13 Mei 2009

Rabu ini



Saya tengah seronok hari jumaat ini akan ke Genting bercuti-cuti bersama keluarga tapi sayang babah tak ikut. Sangat menghampakan. Pasti akan kerinduan nanti.owhh babah..Saya akan drive sendiri ke Genting. Macammana ya. Harap Damiea tidak meragam. Harap babah dapat ikut tapi babah ada kenduri belah keluarga babah. Hanya ummi tak join..hehehheeh. Takpe ke babah. Kira ummi dah join pergi Perak tu ok dah kan..hehehhe. Tapi ummi dan Damiea nak babah ada sekali. Sungguh tidak bermakna percutian ini tanpa babah bersama kami. Wuuuuuuwuuuu..babahh..(sambil wat muke jebik dan ingus meleleh-leleh..)

Saya juga tengah seronok nak mencari kasut. kehkeh. Kasut yang selesa dipakai. Sudah ada berkenan di hati di Cl*rk. Sudah beberapa hari survey. Tunggu masa sahaja nak capai. Tapi cuba survay brand yang lain yang mungkin lagi selesa dan murah sedikit. Boleh dipakai ke site, dan pastinya ke Medan nanti... Yahooooo... 3-7 Julai 2009 akan berangkat ke Medan. Lambat lagi tapi sudah memasang
angan..hahhahah...seronokkah???






2 ulasan:

lia berkata...

aku nk ikot ganti babah damiea boleh? aku boleh tolong jaga dia he3...

aku jeles org coti2 p jalan2 nih hu3...

Nina berkata...

kakkkaka..jom.jom..aku berkenan gak ko ikot.leh jg damiea. aku leh jd bujang sekejap. hahahahah