Selasa, 19 Mei 2009

Bohsan

Bersiaran langsung dari SUK Pahang. Hari ni saya menghadiri kursus Internet dan email. Terasa bosan sebab rase bongkak dan dah terer.wakaka . Maka sambil menyelam sambil tangkap ikan..kakaka dengan rajinnya saya menziarah blog rakan-rakan dan juga memblogging. Tapi sungguh bosan kursus ni. Hanya badan disini tapi kepala hotak, hati, jantung, buah pinggang semua entah terbang kemana-mana..mungkinkah dirumahku, syurgaku, di eastCostMall? Kuantan parade? megamall?..hahahhaha. Owhh suamiku, Ouwhh anakku..aku merinduimu..Tingtong!!Waaa nampaknya hati sudah ada dekat rumah ni...lambat tol pukul 1.. nak balik nyusu Damiea ni. mesti Damiea dah haus ni.

Tiba angin berangan dah datang.. Apa tema kaler untuk raya ni yer. Teringin pulak nak survay kain. Harus dah beli kain dan hantar jahit ni..wakakak..padahal raya lagi 3 bulan lebih kurang..Puasa????belum ganti lagi ni..kehkeh..bulan 6 ni harus juga ganti puasa. Rasanya tema kaler baju raya nanti nak hijau gelap la. Damiea harus dicari kain cotton.pasti selesa untuk tubuhnya yang gebuss itu.

Waaahh saya sungguh rasa jemu dengan kursus ni..tolonglah..idea utk memblogging tak mari lagi. Mood kuarang bagus..lebih senang menaip apa yang terlintas dikepala hotak ini.Nka cerite pasal percutian digenting juga tesa malas.kekekek..tapi pengalaman kesana memang best. Macam tak percaya saya mencuba naik permainan roket itu. Entah apa namanya..tapi amat menakutkan..tapi try jugak sampai tertanggal tudungku dan terbang entah kemana..kehekek..nantila citer semula bab genting ni..

Terasa mahu selitkan jugala cerita mengulor hari semalam. semalam setel urusan kat site sesi pengularan telah berlaku. Tak baikkan saya..sesi tersebut berlaku di Eastcostmall. Waahh banyaknya sale untuk baju budak2..geramnya nak beli. tapi memandangkan sudah diakahir bulan maka dilihat pada dompetku yang sudah berbaki tak sampai RM50.00 maka pendamkan sahaja hasrat membelibelah..makan hati tengok liza (sahabat mengulorku) beli baju anak. Rasa taksub pon ada kat die, wahh diakhir bulan pon leh merembat banyak baju untuk anak. Waaa makcik jeles sebenarnya..nak shopping baju Damiea juga. Singgah sebentar di Cl*rk..waaa ada kasut baru sampai. terus berkenan dihati, tapi tak dapat rembat sebab budget untuk kasut tersebut telah digunakan semasa di Genting. Mahal nak mampus barang kat sana. Gileeee..wahaiii hati sabarla engkau..tunguuu sahaja.mungkin entry ni boleh membantu??babah????kakakakaka

1 ulasan:

Jiey^Mien berkata...

a'a. ek.. tak pikir pun lagi tema kaler tahun ni.. :P

alamak, 3 bulan lagi ke? sempat tak kurus nih? kena wat crash diet nih!!