Isnin, 24 November 2008

shopping..shopinggg













haaaaahh..hari ni mood sempoiiii..hampess sungguh raser..raser bengang ngan bos aku 'SA"ADAH BIN MD SOOD" serta mamat 1 opis ngan aku ni ( dieorg ni sekufu) yang cukup mengong..suker jg tepi kain org..depan baik tapi belakang die suker mengata la..sakit hati..pasal cawan tak berbasuh pon nak bising satu pekan ni.bodola..lagi satu pasal tukar aku...sakit hati gak biler nak dapat surat ni..org lain yang baru mintak tukar dapat tukar dulu dari aku..keciwalaaa...makcik pentalaaa..makcik perlu ihsan dan membelai hati makcik ni.disebabkan oleh itu..aku nak ngubat hati aku dengan mempublish post yang da agak lamer aku peram..
gambar2 di atas adalah gambar sewaktu jalan2 buang duit kat megamol kuantan bersama laki aku, damiea aku serta adik perempuan aku..
aku telah merewardkan diri aku dengan tabung2 kaca yang akan ku isi dengan pelbagai jenis biskut..aku amat gemar mengumpul botol2 kace tersebut..sangat suke..
pinggan kace yang berwarna putih bunga2 merah tu aku beli sebab sangat menarik dengan niat nanti boleh isi puding yang aku wat kalo ader org oder..huhuu...
dan aku beli selimut 2 helai kaler merah dan biru..sangat suker..sedap ajer bile berkelubung dengan selimut itu..
oleh sebab sudah lamer teringin nak tukar beg duit maka aku dengan senang hati telah melaborkan beberapa ratus duit utk beg guest ituw..makcik sangat suka kaler serta material beg tu..tapi sayang ruang utk isi duit agak 'ketat' sempit..makcik payah nak letak duit banyak2..sakit hati..tak praktikal, harap lawa ajer...huuuuhh..tapi still sayang beg tu..beg baru katekann..makcik juge telah merembat bedak muka serta lipstik dari clinique..mmg suker produk ni sejak dari zaman anak dare..so simple dan nampak suci murni ajer..hajat di hati nak sopping banyak lagi tapi sayang duit da makin kurang..sooo udah-udoh la tu..laki aku rembat cd gamer..kami duk kemaruk main gamer carik harta karun..balik umah ajer terus laki aku main tak sempat nak rehat2..itu sajerla sekian....

2 ulasan:

Unknown berkata...

byk duit tu...kategori mak cik kaye nie...kat damiea ko beli apa???soalan hampes dr aku...wakaka, bab pasal ngumpat....sabo ek, mai ngumpat ngan aku...offer diri nie...

Nina berkata...

wakaka..kayer ke hape..kayap ado..sopping itu makcik pau laki mkcik..kukukukku..sengkek jap die..kikiki..itula..aku kat opis aku takdek geng sangat coz aku bahagian teknikal aku sorang ajer pempuan...hampes toll..takdek geng nak umpat-umpatan...