Isnin, 24 November 2008

tag from badariah

Name: maznina binti mohamad
Sister(s): 5
Brother(s): 1
Shoe size: 5
Height: 151 cm
Where do you live: at No.48 Jalan Semambu Baru,RRM semambu 25300 Kuantan, Pahang..(Bada Ko kena hantar surat kat aku ni..huhuu)

Have you ever been on a plane : NOP.teringin gak..tungguuu cuti2 malaysia nanti

Swam in the ocean: makcik tak reti

Fallen asleep at school: selalu

Broken someone’s heart: tak dek lagi setakat ni kot..kalo sesaper yang terbroken ngan aku..sorila makcik tak tau..

Fell off your chair: idak lagi

Sat by the phone all night waiting for someone to call: dopp kot..malam nak tidooo la

Saved e-mails: tak mencare ke email aku ni

What is your room like: kapal pecah..hahahaha

What’s right beside you: tak de per..just dinding.....

What is the last thing you ate: nasik putih +. Ayam goring+sayor kobis goring+ikan kering+ sambal kuini+pudding raja..sedapppp bada( mkan freee mmgla..huhuu aku ader site visit with clien..)

Ever had…
Chicken pox: Yuip
Sore throat: Yup
Stitches: YES
Broken nose: belommm

Do you…
Believe in love at first sight : nopppp..

Who was/were…
The last person you danced with: damiea & En Mohammad mansor ( beronggeng lagu madagaskar..i like move it..move it..huhuu

Last made you smile: my little damiea ( baru jap aku tengok muke die kat hanset aku…)

Today did you…
Talk to someone you like: yapp..aku col member aku pasal duit kutu huhuuu..harussss tu..huhuu
Get sick: sakit belakang kat tulang belikat..
Miss someone: only damiea..wuwu makcik rinduuuuu
Did you ever…
Kissed anyone: en mohammad mansor, damiea..
Talk to an ex: lansung tak pernah..tak hingin..tak mauuuuu
Miss your ex: kadang2..

Who do you really hate: noooo..takdo rasenyer..makcik kooollll..huhuu
Do you like your hand-writing: tak lawo jadi tak suko..tulisan laki aku lagi lawo....

Are your toe nails painted: takkk koserrr

Whose bed other than yours would you rather sleep in: bedroom aku ....huuuuh sedapnyer wat air lio basi..huhuhu

What color shirt are you wearing now: COKLAT.....eeh bada..samer la aku pakai coklat hari ni

Are you a friendly person: tak..tapi tengok saper org tu..

Do you have any pets: tak dek..suker ikan..tapi aku bele shari sok mampos..hampess..pet tak suke aku agaknyer..

Do you sleep with the TV on: SELALU maser bujang dulu..sekarang tak pernahh…

What are you doing right now: ngah wat tag bada...

Can you handle the truth: INSYALLAH akan ku cuba selagi daya

Are you closer to your mother or father: mak aku..

Do you eat healthy: tak aku hantam sajo…

Do you still have pictures of you & your ex: seme aku buang masuk tong sampah besar MDP ..bende da lepas wat aper simpan buang sajer menyemak dan menimbolkan raser yang tak bes ajer. :)

If you’re having a bad day, who are you most likely to go to: jalan sorang2 kat SSF..terapi bunga-bungaan

Are you loud or quiet most of the time: tgk suasana maser tu..

Are you confident: ader perkare2 tertentu aku tak konpiden..

5 things I was doing 10 years ago...UMUR 17THN TU
1. sekolah kat sekolah menengah teknik kuantan
2. takder pakwe tapi admire kat budak tu dan budak tu couple gak ngan aku ms kat POLI..jumper balik kikiki
3. wait for spm..
4. tak tau ahh..10 thn lepas zaman kejatuhan aku..boring sbb maser tu aku ngan ader krisis ngan berat badan aku
5. aku gumuk maser tu..mungkin maser tu aku ngah melantak kuaci agaknyer.....

5 things I would do if I were a billionaire
1. aku nak bagi ma dan abah dan mak laki aku leh mereka pi haji ker.wat rumah idaman hati ker..
2. seperti bada jugak aku semestinyer bersedekah dgn seikhlas hati pada mereka yang perlu..
3. aku nak bawak laki aku, damiea anak2 yang lain ( kalo ader)pegi mekah wat haji seberapa kerap yang boleh
4. tanggung adik2 aku belajar. Dan simpan utk pelajaran anak2 aku..supaya mereka tak perlu berhutang dengan maneer2 agensi terutama PTPTIpuuu
5. bayar segala male hutang spt PTPtiuuu...utang umah aku, utang keter aku, utang kete laki aku..segale utang la..pendek kater..
6. aku tambah lagi satu la..beli umah yang selesa, beli kete yang selese, beli pasu bunge yang banyak dan cantik2..segale male harta dunia la…serta melancong sebanyak yang mampu..huhuu..keduniaannyer la aku ni..

5 places I’ve lived/living
1. kuantan
2. kuantan
4. kl ( 6 bulan ajer..first posting)
5.kuantan..idup ku hnayer di kuantan sbb aku takleh jauh2 ngan famili aku..aku membentuk femili aku sendri juga di kuantan..aku katak bawah selipar jepon..huhuuhu

5 people I tag
1. kak ina
2. ibu hannah
3. ms noba
4. huda..
5. saper yang sudi

6 ulasan:

Unknown berkata...

ko nie, dunia ko kat kuantan ek...hahaha mmg bawa seliper le...wey, kita sehati berdansa la, kaler COKoLET...& ko pun PTPtipu, kwang3x...seangkatan le kita...iya ke ko gemuk, lupa lak kat tag tu nak letak BERAT berapa...hehehe pasni aku nak create TAG sendiri, bior ko terseksa jawab TAG aku...hahaha, tapi aku ada tak puas ati le, apasal client blanja ko n kenapa diorg tak belanja aku...kalau makan free, sampai kuantan aku po'e......grau aje...

Ina Hashim berkata...

errr kak ina no.1 dlm list tuh akak kerrr???

Nina berkata...

ariffda-ko marila sni takper aku sanggup kua duit sendri bab belanjer ko mkan..marila jalan2 kat sni..jumper aku..hehe
ourdreamoflife-yep..sesemestinyerrrr..kaiina org pertama sayer nak tag tau..huuh

god'sleastcreation berkata...

iye ke dulu gemuk?

eh same la.dulu berat huda 54.

now 43.amazing.anak kecik punye pasal.nina pn ok je skang. better ada anak kecik la kalo gtu eh? hihihihi

hidup young mummy!!

Nina berkata...

GOD'sleastcretion-mmg dulu gumuk..berat same ngan huda la..54kg..da beranak ni jadi la beratnyer 47kg..hehehe..

Tanpa Nama berkata...

alamak nina...
i dah pernah buat this tag..
huhuhuu!