Ahad, 30 Januari 2011

Slipar jepun haku

Memusim hujan ni sangatla berguna selipor ni. Jarang2 aku Pakai sebab sakit melecet Kalo Pakai lelame. Tak risau rosak Kalo kene air. Saya sangat suke. Tak sangka dalam almari kasut aku tu Ader seliper ni rupenyer. Punyer la lame Tak Pakai. Kesian ko yer. Takpe musim hujan ni berbaktila ko padaku. Yang penting tetap lawo dan ranggi. Hehe. Ranggi ke??? Bluekk. Selekeh hado.



Sebelah tu selipor lenjan. Walau buruk Tapi sangat sedap Pakai. Rasi bersama. Kenkadang Aku belasah pergi kerja. Hehe. Selekehkan. Takpe tetap comeikan. Hahahah

Lambat pulok kedai electric ni bukok. Dah pukul bape ni woi. Aku Nak Masuk opus pulak. ni aku curi time breakfast Kejap ni. Nak survey pujaan hati ni. Tak tido Lena duk mikir pujaan hati ni.. Menunggu kedai maka Terhasil entry merapu ni... Huuuh Sabor. Sabor..




Kedai dimaksudkan.. Hummmm Masih tutup.


- Posted using BlogPress from iPhone nina

Tiada ulasan: