Rabu, 26 Januari 2011

Pagi Pagi

Saya da terime perkhabaran Tak baik. Rabak hati ni. Pagi tadi hantar Umar. Nanny Umar cakap die Tak dapat jags Umar dah.tDie Tak larat. Takut takut Umar dapat kaki karang, Panjat sini panjat sana takut jatuh. Die risau takut Salahkan diela kot.

Takpela. 2 3 minggu ni memang banyak dugaan. Sedih la. Namun Saya redho. Mungkin Umar Saya hantar taska tempt Damiea. Mia Boleh tengok- tengokkan. Haiiii Susah nyer Nak membesarkan seorg anak yer. betul cakap Mak Saya bukan senang Nak besarkan sorang anak.

Namun Saya redho nanny Tak Nak jäge umar dah. Mungkin betul naluri Saya selama ni nanny takkan lama jäge Umar sebab setiap Kali Saya ambik atau hantar Umar die mcm Nak ckp sesuatu Tapi serba salah, dan Tak cakap. Ermmm Takpela makcik. Mungkin takat tu je rezeki kite. Saya redho.

Haiiii Naper Macam ni yer. Keciwenyela. Rase Nak jerit pon Ader. Sabor Nina. Setiap dugaan Ada hikmahnye. Sabor neh





- Posted using BlogPress from iPhone nina

1 ulasan:

ieta berkata...

kalulah mg nk bayar gaji aku bln2..aku sanggup jage ummar...hehe