Selasa, 13 Oktober 2009

Riang Ria

aidilfitri di sambut dengan tak berapa meriah sebab saya sangat tidak sihat maser tu..di sambut di Kuala berang, Terengganu kg abah saya..Selebihnya biarla gambor-gambor dibawah ini yang berceriter..kehkeh..sayer malas nak cerite.


Damiea yang riang maser dah nak berangkat balik kg


Peace.....

main kejar-kejar ngan moksu..suker sangat die


penat sungguh nak melayan anak dara ini yang tak reti nak duk diam


eeeheheee momok...heheheh


gambor paling suke..babah dan Damiea..lalalalalalla


Damiea sibuk basuh muka ngan air teh o..heehhe..panas sangat agaknye..heheh


Gambor keuage tak lawo taun ini, sebab muka ummi hudus tidak bermaya...tak sehat..demam wuwuwu..nak bergambor pon takder mood.


Damiea dan babah lagi..damiea adalah anak babah


Damiea pon kurang sehat mase ni..die seseme..

Umi yang hudus bersama babah..

6 ulasan:

lia berkata...

mmg damiea main kejar2 ke tuh? aku tgk mcm gmbr tgh berlari jer he3 jenuh ko kejar dia la ek ke babah dia yg kejar?

soklan cepumas... ko yg comey rendah ker @ husband ko yg tinggi ek?

Zaila Mohamad berkata...

saper kata hudus?? comey jah;)
ibu ngandung lagilah berseri2

Jiey^Mien berkata...

Tahun depan, gamba keluarga dah berempat la pula..
:P

fizamior berkata...

mane ade hudussss.... ok la tu kalo boleh bergambor tu...hihi... damiea..nape la comel sgt nih... byk dpt duit raya tak?hihi...

Nina berkata...

lia-ko raser kalo tinggi aku 150, laki aku 170, samada aku pendek ker laki aku yang tingii 7 besorrr..muahahahah
zaila-heheeh..
jiey-aminnnn

Nina berkata...

lia-ko raser kalo tinggi aku 150, laki aku 170, samada aku pendek ker laki aku yang tingii 7 besorrr..muahahahah
zaila-heheeh..
jiey-aminnnn