Jumaat, 24 April 2009

Reunion

Semalam anakanda Damiea tersayang demam sikit. Ummi ambik cuti untuk jaga Damiea.
kekeke.Walaupun demam Damiea tetap aktif semacam. Nasb baik Damiea tak merengek-rengek dan melepek. Sayang dia.

Aku sekarang tengah dalam dilema. 6.6.2009 ni ada 'reunion' untuk bekas pelajar SMT seri Pelindung. Aku dijemput. Tapi macam tak mahu pergi. macam-macam berlegar diruang minda ini. Kalau pergi aku nak geng ngan siapa. Masa sekolah dulu aku tak ada kawan sangat sebab aku bukannya suka berkawan sangat. Kira macam kera sumbang juga la aku ni. Aku lebih suka menyendiri dan melayan kepala sendiri. Segan juga nak pergi kesana. Dengar cerita selalu juga diaorang buat 'reunion' ni. Tapi tak pernah join dan tak ada keinginan langsung nak pergi. Tapi tahun ni aku dijemput khas siap ditelefon dan disms. Antara kawan-kawan yang 'seangskema' dengan aku pergi.haiii lemah semangat ni.

Kalaula jadi pergi ke majlis itu ada beberapa perkara yang aku perlu buat untuk memastikan aku anggun dan seksi dimajlis itu.Harrrrrrrharrrr gelakkan diri aku sendiri. Aku kalaula boleh nak..

a) Aku nak kurus sikit..kakakak.dulu masa form 4 & 5 aku memeng tembam.so biarla jumpa ni aku slim sikit.kkekeke..sebab itu aku kena bersenam.wakakakka..
b) Mahu kulit cantik sikit. Harus cari apa-apa yang boleh buat kulit bersinar sikit. Dulu comot momot.
c) Nak bergaya sikit..yeyyy babah nak hadiahkan jam idaman hati..hiphip huraayyyyyy
d) Harus cari baju yang sesuai sikit untuk majlis tu....levis???hahahhahahha

Haaaa ni nak pergi jumpa kawan-kawan ker nak menayang diri. Haiii..orang lain macam aku ke??kehkehkeh.

Hahhh da nak balik..nak masak apa malam ni????sudah lama tidak masak. Ayam masak kicapla...hahhahah jom pegi pasar raya gading...

4 ulasan:

Unknown berkata...

harus pegi reunion
mcm aku...tiap kali blk kg musti reunion ngan geng2 sekolah rendah...paling ramai anak..adalah aku...wakaka....


pssst, time ni la ko nak tayang apa yg ko ada...hehehe

Diver Mom berkata...

best nya reunion! :) hehe.. leh catch up..

ietams berkata...

pergi la.. best tau re-U, leh keep in touch sesama

lia berkata...

errr bkn kata reunion, kalau p org kawen pon aku da nyorok2 blkng fallah sbb segan gler semenjak gomoks ni ha3... tp p tetap p la kan...