Selasa, 3 Mac 2009

ulangtahun perkahwinan


gambar adalah digoogle...pegi cari kek kat secret resepi laaaa jap lagi...dapat 1 2 slices pon okey la tu....nak beli yang besar membazir ajer akukan kupik..tapi beli yang besar pon okey gak..leh kasik jiran sebelah..nak pulang pinggan kosong tak sedap lak..hari tu die ader bagi kuih akok..pinggan aku tak pulang lagi...heheheeh

Hari ini adalah hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke-2...baru 2 taun.moga perkahwinan kami bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat..semoga dirahmati serta dilimpahi rezeki melimpah ruah dariNYa..ummi berbahagia memiliki babah sebagai teman hidup ini..tak prepare ape2 pon..kek pon takder..malam tadi tertidor awal..babah pegi main badminton...tidokan damiea awal sikit.las2 ngan aku sekali bantai tido sampai pagi..babah balik pon tak berapa nak sedar..babah nak adiah aper yer....ummi berbesar hati nak bagi pa adiah ni..pa mintak jer aperr..wahwah macam org kayer lak ummi ni kan...heheheheh...

Ummi bagi adiah 'baby lagi sorang ok tak.hahahhaah..baby itu adalah baby kwan babh..sedap plok the baby..very the gebu..uhuksss

babah yang comel bersamer yang tercomell damiea.kekkeek..ini bodek ni babah....takde aper2 ker..

9 ulasan:

Jiey^Mien berkata...

Happy anniversary.. Semoga berkekalan ke hujung nyawa.. =)

Ina Hashim berkata...

lagi besh kalau nina leh bagi baby baru sendiri kat hubby..hihi

ietams berkata...

hepi anniversary!

Unknown berkata...

ala..aku dah komen tadi...ilang...tahniah ek...dah thn ke2 anibeseri...best tak jadi binik en matt??soalan cepu omas...

Nina berkata...

jiey-time kasih
ina hasyim-teringin nak baby lagi..
ietams-time kasih my new freind
ariffda-besssss sebab hari ni laki aku bagi big bunga la bada..yahooo..tak sangkenyer aku..mcm jakun pon ader..ni first time aku dapat bunga dari diee

Jiey^Mien berkata...

Huhuhu.. Jeles nih. Nak bunga gak.. :P

hajarus berkata...

happy anniversary k.nina..

lia berkata...

nina.... hepi belated anniversary... aku tertinggai ketapi, cuti sakit lama sangat...

Nina berkata...

hajarus-time kasih
lia-sakit aper...