Sabtu, 17 Januari 2009

Serrrrammm sejjjukkk

teeeeeeeheeee..mari menyeramkan diri hehhehehe...aku ngah melayan citer antu kat TV3 hantu raya.tapi terpakse tengok sekejap2 ajer koz aku terpakse mengalah bertarung ngan laki aku yang nak tengok bola..grrrr..juga ader keinginan nak melayan citer '1408' kat smv tapi aku kene beralah ngan citer melayulaa...syiok gak tengok citer antu melayu ni..tapi tak dapat bagi conclusion sepenuhnyer coz tak melayan sepenuhnyer..yang pasti umah dieorg lawola..cantikkk..antu lak aku asyik nampak mater die ajer yang merah..tak taula...
dan hari ini adalah ari gembira uk aku coz yang dinanti2 da ade dlm tangan..
*
*
*
*
*
*
















































tadaaaa.....


dapat ajer terus aku pasang..kekeek.kes tak sabar..tak perlu basuh..mlm ini kami kan menikmati bau cadar baru..kekekee..tak senonoh kah aku..lantakla janji aku puas hati..kikiki


Heeeeehe..senyum meleret..abaikan kedut2 tu..itu tandenyer baru oker..dalam gambar macam tak cantik..tapi aku suker sebab kalernyer lembuuttt..damai ajer..tentu enak membuai mimpiku malam ini..abaikan langsir yang singkat tersebut..itu adalah langsir rumah lamer..nanti aku akan update langsir baru..dalam proses kearah dijahit..kekeke


waaaa.ni die model cadar baru..ini budak sangat gembira riang gumbira sekali..


model merasmikan cadar baru..abaikan warna baju yang seakan cadar..


selepas beraksi di katil..model mule menyelongkar hanbeg ummi..


sila perhatikan moncong yang agak jueh ituwww..sungguh teruja..


muker model suda mula masam semasam bau badan model sendiri keranasuda kol 1pm masih belum mandi..hehehhe..same mcm umminyer

petang tak kemaner2..lepak kat umah ajer..hari ii hati amat senang..coz umah sudah kemas.habuk2 suda tak ader..dapor suda bersih serta kemas..kain semer sudah berbasuh, tinggal nak lipat ajer..alahai banyaknyerlaa...mlm tadi kau tido kol 4.00 pg utk menyetelkan segale aper bender semer tu...makcik sangat penat..ngan hubby ku ynag tercenter sibok nak bermanjer mengade-ngader almaklumla demam..grrr..tapi hati senang..lalallala..senin gaji..olalalla..aa mau beli utk mereward diri..kikiki..kepingin kasot baru...teringin seluar kerjer yang sangat menarik..sekarang ngah less 50%..tuungguuu hari senin ni...kekekke
petang melayan damiea lepak2 kat luar rumah..layan gambor ajerla





3 ulasan:

Ina Hashim berkata...

comeynya moncong damiea...mahal tuuuuuuuuu

Unknown berkata...

damiea jadi model meter ayor ek...ko dah siap lipat baju le???aku smlm, hatrik lipat baju...mcm kedai dobi, menimbun...

Nina berkata...

kak ina-heheh..baik punyer moncong
bada-daa..mlm tadi sambil layan juara lagu kiki..kol tiga aku tido..banyak giler kainnn aku..bongkok belakng aku duduk lme sgt