Selasa, 13 Januari 2009

salam merapu meraban

Sebelum meneruskan entry ini jgn sesaper muntah atau meluat yer..kekek..aku nagh layan blues ni,,layan napsu serakah yang tak berkesudahan ini..
Aku masih lagi berada dalam dunia khayalan serta dunia keberanganan aku yang tak berkesudahan..hahahha..masih lagi belum diberi tugas hakiki yang leh menyebabkan aku bizi sebizinya..kukuku..masih lagi berada didunia blogger yang menyebabkan kadang2 aku alpa ngan dunia maya ini.senang rasernyer menziarahi blog kenkawan.kaka..tenangnyer aku disini seperti tenangnyer damiea ngah tido seperti di bawah ini..oker ke perumpamaan tersebut..kakak


tenangnyer melihat buah hati ini tido...setenang air dikali..kekkeke


damiea da pandai menapak 2 3 langkah..sesungguhnyer bahagie itu milikku.

Sekarang ni aku sibuk duk menengok2 imej baru..aku nak tukar imej sikit la..teraser nak berubah gaya bagi memudahkan aku utk menjadi lebih senang utk bergerak atau lebih liar..hahha..aku ni tergedik2 nak gi berjalan kat megamol gi mnelek2 baju2 kat saner...nak gi oter suar kijer..tapi malas menguasai diri coz teringat baik balik umah jengok damiea, bagi nenen damiea ker..'pa' lak demam urat kat umah..sian gak kat dier.balik umah lehla aku telek2 die sikit..


cantik kan baju ini..menawan hatiku..huuu..time2 sejuk nibes pakai


beg ini jugak sanagt menarik kan..cantik ni pakai ngan seluar..menarikkkk


ni pon sangatcantik..harga pon sangat menarikk..kikiki..harus buat tabungan ni..

dan iniiii..

paling aku suker..kalo yang ori harganyer riban2..


minat bangat ni...

dan iniiii...


ini sandal yang menjadi kegemaran aku sekarang ini..teringin mencari kasut berwarna merah untuk di bawa k site..

5 ulasan:

Unknown berkata...

aku suka sandle design camtu, tapi bila aku nak beli ..."kaki kakak kembang kat depan, so tak de saiz le"...siot je ayat t, dr zaman nak cari kasut kawin sampai skrg...nak nagis...

Nina berkata...

keke..sian ko..aku pon berkaki kembang jugak..sangat gemuk..mak aku panggil kaki aku kaki cap gajah..hehe..tapi aku hantam ajer..lantak tak lawa pon aku pakai gak..keke..aku dacube ym ko..ko tak layan pon..

Ina Hashim berkata...

nina

Alysha pon dah mula berjalan gak...hihi

lia berkata...

bagus punya posing tang kasut 2 kui3... ini mmg xde keje thp gaban nih...

sila layan alam maya ini selagi tiada kerja menghambatmu... ok..

Nina berkata...

kak ina-wihuuu..yeyyy alisya da pandai jalan..
Lia-heh2 baik punya posingkan..