Rabu, 17 Disember 2008

bada tag aku..

Do you think you’re hot ?
hott??? aku beser denga hotFM sajer..wahaha

Upload your favorite picture of you!




aku bagi dua gambar..suker hati aku laaa..

Why do you like that picture?

coz my hubby & damiea look sangat comelll tengok 'REMOS' laki aku..ala2 superman gituuu...(matila aku kene tembak nagn laki aku..)

When was the last time you ate pizza ?

lupela..rasernyer 2 bulan lepas..aku suke makan pizza...sedapppp...

The last song you listen to?

pagi tadi on de way ke opis..tapi aku tak igt la..besernyer aku dengar ajer menghayati tak pernah langsung..tajuk pon aku tak tau..sengalll kan aku..

What are you doing right now besides this ?
I do nothing besides this. Wakekeke

What name would you prefer besides yours?
azzahra..damiea al azzahra...kekkeke..

People to tag :
lia
kak ina
mirah
ibu hannah
ms noba
lurrr

Who is no.1
member blogger

No.3 is having relationship with?
hubby die la kot

Say something about no.5
aku rajin jengah blog die..die rajin berblogger..rajin ngajar pakai tudung munawwarah..aku pon turut teruja..

How about no.4?
tahniah baru selamat lahirkan anak nomber 2.sophie firdaus namernyer..suker tengok die..soo comel

Who is no.2
kak ina..seker melayan blog die..tempat kerjer die selese..sukerrr

4 ulasan:

lia berkata...

errr... adakah no 1 itu hamba? ;p
btw lia da penah jwb tag ni... hutang langsai k...

Ina Hashim berkata...

kikikik kelakar alasan 'tmpt keje dia selesa'..mehle keje sini.leh akak rekemenkan

MN berkata...

tag yg ni i dah kena dah yang!!!
dah ada i jawab kat blog... :)

Unknown berkata...

mmg menarik remos laki ko...tu kot yg ko berkenan kat en matt???