Selasa, 23 Disember 2008

bada punye tag darrr..

1. Berat sebelum mengandung
44 kg slim plak aku raser..dulu 44kg before beranak raser da berat sangat

2 .Berat terakhir mengandung sebelum bersalin
64 kg (perot aku besar gak..banyak air..kembar air kater mak aku)

3. Berat selepas abis pantang
53kg.sekarang berat aku 49kg..teraser gumuk la....haiii nak bersenam malas...

4. Apa yang korang suke makan mase mengandung?
chipsmore & coklat ..ngeh2..tu yang aku suker makan..minum..sprite..before pregnat aku mmg tak suker langsung air bergas..(aku kurang selere makan maser pregnat..coz that anak aku kecik ajer maser lahir..2.8kg ajor..)

5. Hospital mana anda bersalin?
Hospital besar kuantan.Gomen..memula nak beranak kat swasta..pastu atas nasihat pekerje klinik swasta terbabit(mak kawan aku) aku tak jadi beranak kat situ..meriah aku beranak kat HTAA..suker gak suasana tu..kalo kat Klinik private msti sekor2 ajer..rindula suasana tu..

6. Tunjukkan gambar anda masa pregnant.....at least 5 keping
tak banyak bergambar maser tu..tak minat..la konon


mcm samer perotku ngan lakiku..but why laki aku tak meletup lagi...aaaaa..runnnnnn..jgn marah babah..



??

Tag:
1. kak ina
2. intan
3. lia
4. Huda

Tiada ulasan: