Selasa, 2 September 2008

Ramadhan datang lagi

makcik damiea pakai tudung..ngacau ummi lipat kain..terus ummi membega die


Very sweet haaa??


mengiringi ummi pegi kijer...huhuhu


Terlerai sudah rindu..lame menanti kini muncul lagi..taun ni berbeza sikir coz ader damiea..huhuuhu..taub ni gak tak dapat gi terawih..coz kene jg damiea.rindu la sayer kat terawih..first day pose berbuker di umah "ma & Abah".Ma masak gulai kuning ikan merah,sayor kangkung,ikan merah goreng..so simple..tapi sedap ungguh air tangan mak aku...memori poser mengamit zaman kanak-kanak aku..besnyer la jadi budok..sahor aku masak ayam masak merah,sayor campor dan ikan goreng,ader serunding daging dan ayam yang di beli di terengganu khas sempene ramadhan..pembuke selera..takdak lauk, makan serunding..hehehe.



hari ni mebi MIL & SIL ( bercuti utk sambot pose nagn mak) yang masak,tak tau la masak aper, aku da ader stanby ikan tenggiri,santan, sayor yang banyak kat dalam peti ais..nak harap aku mmg tak sempat..aku sampai umah da kol 7.00mlm..ikot mcm taun lepas banyak aku beli, jus waktu sahor ajer aku masak ala kadar..kalo mak aku takdak kompem aku beli ajer..senang..hehehe..ari ni teringin nak makan piza..huuuu sedapnyerla..napsu!napsu! berbuke makn nasik pastu tak nak dah makn....



Nampaknyer proses pertukaran aku takdak apa-ap berita lagi..huuuuuuhhh..nampaknyer sepanjang pose aku still lagi berulang dari ktn ke pekan...haaaaahhh penatnyer..

2 ulasan:

Unknown berkata...

umie damiea dok kat mana?

Nina berkata...

ariffda-duk kuantan.kuantan kat semambu baru...