Selasa, 2 September 2008

tagg from bada

sori bada..lamer baru tau ader tagg dari u, hari ni (03.09.2008) baru first time menjelajah di blog u.baru jumpa..hahahah.can i coll u bada..like this name very much..like my best freind names..uuu..rindulak kat ko badariah mustafa...

nama timbangan :-
full name maznina bt mohamad
ma, abah,along and freind maser sekolah rendah coll me only NA...( i likeeee)
MA - namee manjer-manjer,mesra-mesra aku mr suami aku panggil..
Mek naa - maser belajar kat poli kuantan lu...
MAZZ - ader la member2 aku yang paler senok panggil aku gitu..aku tak gemor tol namer tu..bencik!bencik!..geli makcik!
Cik NINA-ini namer aku yang paling glamor aku kat tempat kijer aku..aku da memegang status puan pon still lagi panggil aku cik nina..agaknyer aku nampak mudo kot..kuinkuin.( da tue da aku ni)
NINA rasernyer namer ni la yang paling ngam ngan aku..

anda seorg yg
very de kelam kabot woman & very the kuat jalan woman. ader jer tempat soping moping aku nak ziarah sambil mendermakan duit aku kat tempat tu.(baiknyer hatiku,mengkayakan tempat-tempat tersebot).kuikui..ahaaa..aku pon tak tahan ngan klam kabot aku..tapi ok laaaa..i enjoy it.huhu

Insan istimewa
pastinyer org-org yang sentiasa bersama ku la, setiap mase dan saat..diri kamu,kamu,kamu,kamu terlalu istimewa untuk diri ku.wahhhh gitu..okeeee la tu..

lagu kesukaan anda
endlessly-by muse-manyak suka ini lagu..very de sentimental..

makanan kesukaan
aper yer..aku ni makn ikot mood, hooo luper sekarng ni aku ngah kemaruk mkn pizza..aku kan anak mat salleh..huhuuhuu..hahahah

warna kesukaan
pastinya warna coklat dan ijau..uuu menawan hatiku

sikap yang membuatkan anda bengang
aku bengang ngan org yang ckp besar,,mcm ader sorang mamat kat opis aku ni..die ni hampesssss..lantak koo la..

3 bender yang msti ader dlm beg anda
1. semestinya hanset nokia aku yang da pecah screen coz terantok ngan meja walhal agak baru lagi hanset tu..pitam laki aku, coz die yang beli.huhuhu..sowi mr mohammad..tak sengaja la
2. beg duit aku yang da agak uzur..ader gak citer2 nak beli baru, tapi tak terbeli lagi..
3. buku diary aku yang agak comel tu..hahahha..ader resepi dalam tu, ader list2 perbelanjaan aku, ader sikit luah-luahan hati .

Kali terakhir anda menangis & kenapa
bile ekkk..hmmmm maser dalam pantang kot.merajok ngan laki aku..huuuuuu..aku ni manjer sikit..

tag 6 rakan anda..
mak farhah..baru kenal..suke hati aku jer tag org
ibu hannah-baru kenal
liza
linda
ayar
sadi..bary kenal ni

3 ulasan:

Unknown berkata...

umie damiea, nama bada tu mmg famous la sampai bf member pun ingat awek dia kuar ngan jantan nama BADA...poli kuantan ek??so bada nak panggil umie damiea apa ek...nina ke???

jojomagazine berkata...

salamkenal, nnti ada msa sy jwb yaa

Nina berkata...

nina-ariffda..nina okeyyyy sangat..salam kenal