Khamis, 26 April 2012

Susah hati

Aku Tengah Susah dan serabut . Jadi aku asyik shopping ajer. Mengarut betul. Sampai Sekarang aku Rase nk online shopping. Dah seminggu Tabiat aku ni.gila parah. Aku susah hati sebab Gelang kawin aku hilang. Uwaaaaaaaa tak tau dah mane jatuh. Sakit kepala aku ni. Mane Nak cari yer. Rase nk nangis Tapi tak kua air mata. Aku pon tak ckp Kat suami aku. Dan aku berani luah Kat sini sebab aku yakin suami aku tak baca blog aku
Ni. Al maklum die Rs mungkin byk mengarut je kan blog aku ni. Hahaha.
Perkara Yg byk aku shopping adalah baju2 anak2. Tu je byk aku shopping, asal nampak dan berkenan aku beli, aku tak tengok Harga dah. Aku swipe je kad debit cimb aku. Dan aku Rase mungkin dah Hbs duit Dlm tu. haaaaah lantak. Aku Nak Gelang aku balik, tp tak tau dah mn nk cr. mmg tercicir rasenye. Wuwuwuwu. Ni buat aku Rs Nak pi kedai mas lambak 10k. Agak2 besar mn dapat? Dpt satu puas Hatikan. Hahahah. Duit enggak Ada Banyak. Mcmn Nak lambak. Sedih!!!! Wuwuwuwu. Lagipon mahal mane ganti, tak sama value Gelang KAWIN tu. sedih!!!!!!!!!!allah, andai Gelang itu adalah milikku, kembalikan kepadaku. Seandainya ianya adalah rezeki orang lain. Aku redho allah. Mungkin tertulis yang lebih baik utkku. Amin.



Aku Nak jadi Mcm
Gini. Tapi aku asyik makan je kerje aku. Tensen!!! Lagi. Hari ni aku melantak kuetiuw goreng bersama sebiji roti canai beserta 1 gelas teh tarik. Tengah hari aku melantak nasi berlauk serta Baju je Selamat makan apam balik 2 keping. Haaaaaah lagi.



Tapi aku suke betul dengan die ni . Persenol aku Rs die lawa. Kool dan cantik sangat. Dressing die pon aku suke. Lawa. Sedap je tengok die.
Saya baru aje shop beg ini



Damn!!!! Sgt tak penting, Tapi tak tau pasal Saye beli.



Ok sedih, berkerut kening saye sebab sy nahan sakit kepala dan bengkak susu sebab saye tak sempat pam susu tengahari.itu pon saye cerite.Sy tak pakai ape pon Kat muka Sekarang. Sbb baru pas cuci Sbb solat. Heeheh. Glowing tak? Ok meh beli set everlynn ngan saya.



Ok. Aku promote. Aku memula Nak try ajer, Sbb tak pernah ade set skincare satu set betul. Biase aku campur. Aku ade pakai sk2, aku pakai jugak Chanel, aku pakai gak dior. Jadi aku ketepikan semua tu. aku pakai set ni je. Aku nk bereksperimen ngn muke aku. Aku tak pernah pakai set Yg gelupas2 muke. Sbb aku suke playsafe. Pakai Yg Selamat dan memang diiktiraf.
So aku pakai ni. Ade gelupas sikit sebab krim Mlm. Tp aku Biar aje. Pas tu ok aje. Takde masalah. So aku jadi dealer dengan harapan boleh beli beg spy sibawah. Ok aku tipu. Hahaha. Aku cuba sahaja. Dlm hidup aku, aku tak pernah buat ape2 perubahan. Static gitu aje. Aku Nak sambung degree pon tak kesampaian
Lagi. Gitu je hidup aku. Jd Rase Nak ubah sikit Biar graf
Hidup aku naik sikit. Mane tau dengan cara ini aku lebih berani ke Arah yang perubahan yang lebih besar. Boleh????. Jadi aku Cuba jadi dealer everlynn, Dlm percubaan aku Utk meluaskan pergaulan aku yang terbantut
Ni. Maklumlah kurang bergaul. Kikiki.



Saye Nak beli ni, Tapi takde duit. Boleh tak. Besar betul
Cita2 saya. Nak muntah saya. Mungkin Saye Akan Dlm mimpi. Hahahah. Seronok betul
Merapu kan.

Ok aku Rase sakit kepala aku makin kuat. Rse Nak blah dah. Tapikan aku Duk fikir balik ni malas masak, dah 2 hr aku tak masak. Rase Letih dan malas. Boleh???ini pon aku Tensen.

Posted using BlogPress frog iPhone nina

Tiada ulasan: