Selasa, 20 September 2011

meraikan ??atau merayaan???

Hujung minggu baru ni adalah tak best. sbb saya hati saya berkecil??..heheh.. mood jahat dan negative melingkari saya.. hooo muhasabah diri, orang susah perlu tolong, nikmat nanti Allah bagi berganda. aminnn.

Sekarang saya dalam dilema. Tak habis2 lagi isu sambung belajar. Keinginan nak belajar kembali bertaut di hati. Tapi masih tak yakin dengan kemampuan diri...haaaaa, tepuk dada tanya selera. Selera besar walau kemampuan kecik!.hooo sungguh dilema. keputusan perlu di buat sendiri. ermm ade sahabat2 yang mau bagi pendapat??

hujung minggu sempat pergi kenduri kawan masa sekolah menengah dulu. adala sikit gambar utk dilayan


Umar baru sihat, besar kepala dari badan.heheh...sepanjang demam seminggu, hanya minum susu saya. tak mau makan apa-apa.


potret with bride... nampak cup cake sebelah tu. KAsihan mia terliur nak kek tu..dalam hati harap bride baik hati kasik mia satu..tapi tarakk pon..hehehhe


Damia dan bride..oho sungguh layu muka kamu wahai anak.


sungguh la comot kamu.


masa ni umar dah peluh-peluh.. sampai rambut basah macam mandi.


mia sibuk nak tengok bride.


umar dan kakak sayang

ni gambar2 masa meraikan hari lahir abah saya.


ni herow pujaan saya. Walau apa jadi saya tetap sayang babah selamanya. Harap babah bersabar melayan kerenah ummi ni. babah la Best Freind Forever ummi. Tq belanja malam tu...huhuhu..i love u .


oho mia seronok malam tu, jumpa sepupu2 dia. bila dah berjumpa apa lgi bisingla mainkan. Jiran sebelah meja, couple kot duk beliakan mata konon marahkan mia. GILA!! marah sbb mia jerit2 la kot.salah mia jugak sebab bising, tapi ikut hati nak jugak aku beliakkan mata kat mamat tu..tengok sape lebih besar mata..hahhaha...


saya ngan uwais..ank buah...


oh sya lagi..sy up lagi sato...

ini along dan ita



birthday boy..haha. ank belanja maka harus makan sampai licin. makan dengan berselera sekali.

1 ulasan:

hajarus berkata...

hepy belated besday to abah k.nina... mg sihat sentiasa... ;d