Jumaat, 20 Mac 2009

saya raser menyesal

Tempat kejadian-kompleks teruntum Kuantan
Masa:11.30am
Jumlah kehilangan : Rm*+++.++
Nama mangsa: Maznina bt Mohamad
pegawai penyoal siasat :-Damiea Al husna dibantu Encik Mohammad Mansor

Plaintif seperti nama di atas pergi 'mengulo' waktu kerja selepas sesi meronda dengan niat sekadar singgah di watson utk membeli pencuci muka.Plaintif me'making' kerete kelisa jenis imago berwarna hijau kesilveran di tempat parking di bawah kompleks teruntum..jalan menuju ke watson terpakse melalui sebuah kedai tuuuuuutttt..suda lama bermain di benak plaintif utk singgah di kedai tersebut utk membeli 'sesuatu' buat yang tersayang..dalam benak plaintif 'ape kater singgah sekejap just utk survey harga'..dan malang menimpa plaintif apbila termakan pujukan manusia bertanduk dua dikedai tersebut. hampesss la ko...huhhhhh..aku benci ko tahap gaban ni..ko telah membuat aku kehilangan duit yang ku simpan sekian lamer tu..wuwuwuwu sampai hati ko..aku bagitau laki aku betapa jahatnyer ko memakse aku membeli bende alah tu..kalo 1 takpe..ini 2 bijik ko pakse aku beli.ko tau sebahagian duit itu aku nak beli almari baju damiea ko tau....wuwuwu pulangkan! pulangkan balik duit aku tu..ko sememenye jahat..sampai hati ko memakse aku..pa ganti balik duit ummi..huhuhu.aper motif kaitkan ngan laki aku!!!
dalam sedar plaintif mengeluarkan sejumlah wang dari mesin ATM utk diberi kepada penjahat tersebut..dan penjahat itu menyerahkan 'barang' tersengih2 jahat kepuasan hati kerana bejaya mengepau duit plaintif.Plaintif sebenarnyer telah pon memiliki 'barang' tersebut dari jenis lain, tapi disebabkan terpengaruh maka plaintif telah menjadi mangsa kerakusan hawa napsu serakah sendiri..apabila masuk kereta utk balik kerumah..plaintif berasa menyesal tak sudah.. itu sume salah tokey kedai tu..hampesssss...akhirnyer palintif terpakse redho dengan kejadian tersebut..dan plaintif masih terase tak sedap hati nak bagi 'barang' yang lagi 1 tu pada kesayangannyer..tkt 'kesayangan' tak minat..almaklumlah 'barang' yang dia punya lagi canggih.Plaintif membeli 'barang' itu sebanyak dua bijik yang seruper dan sama fungsi cuma berlainan warna konon2 nak sehati berdansa sejiwa la konon.Bueeeek!!..
moral-padan muka ko nina...ko terimela padahnyer..hahhahahah

Penyoal siasat pertama: Cik damiea Al Husna bt Mohammad


garang wooooo pegawai siasat ni..


Pegawai siasat bertanya pendapat kepada pembantunyer encik Mohammad Bin Mansor


pembantu cuba menenangkan pegawai siasat yang agak marah dengan kes ini.


Pegawai siasat menasihati plaintif agar di mase akan datang jangan buat lagi. Kesalahan kali ini dimaafkan..buat lagi lain kali damiea babab ummi tau...


yang benar dan sebenar benarnye

3 ulasan:

MeL berkata...

er..brg ape tu? kes menyesal x sdh ler ni hihi ;p kt pun kdg2 mcm gtu. kdg2? selalu jgk hehe

Jiey^Mien berkata...

apakah itu wahai okt (orang kena tuduh) hehhehe..

lia berkata...

apa brg nyer 2? xaci ni sbb mbuat sifat inkuri aku mbuak2 ha3...