Rabu, 13 Ogos 2008

Hari Oter blog

dok ngan maklang
post before sleep
babah solat die dok sibok suck wayar tu..sedap ker
aksi sleep damiea paling bes
post sikit kat walker

Hari ni satu Hari bekerje aku dok mengoter blog..ingat nak tukar templete yang di download..tapi hampeh tak jadi langsung..jenuh cuber..tapi tak jadi gak..try and error..hah sakit hati..tak habih belajar lagi ni..nyaris-nyaris musnah blog ni...nasib baik try-try kua jugak yang asal..huuuuhh,...damiea ummi kene cuber sampai jayer ni...hari ni satu hari tak wat kijer..huhuuh sibok memblogging ni..haahhh ptg ni aku ader main pingpong..main lawan-lawan ni antara pasukan ngan pasukan jkr pekan ni..huhu dah start hari semalam..hari semalam punyor bes tiga game sume menang..hahah dengan riaknyer aku..bolehla lawan ngan kak2 veteren yang dah tak lamer nak pencen..aku pon tak beser main..tapi aku pratikkan skill yang laki aku ajar..hahah..kiteorang maser lom kawin rajin gak berdating sambil wat aktiviti main pingpong ni..ternyata laki aku kater aku ni berbakat besar dalam arena pingpong ni..hahahahhaha..dengan riaknyer aku..pitam laki aku dapat bini macam aku ni...huhu..hari ni ader game lagi..aku akna pastikan seme pasukan yang bertanding tewas di tangan aku..hahahahahahahaha...soon aku akan upload gambar maser main pingpong.. huhuh..sebagai untuk melawakan post hari ni aku masukkan gambar terbaru anak aku yang disayangi...

Tiada ulasan: