Selasa, 2 Februari 2010

kegalakan bershoping

Status- Tengah galak bershoping barangan baby dan Damiea muahahahaha...sungguh indah perasaan bershoping..nanti rajin aku snap gambor2 barang baby yang dah selamat dibeli dengan borosnya..rasenyer shoping utk baby kali ini melebihi beli utk damiea dulu..dulu banyak tak tau pasal branded2 dan keperluan baby..kali ini sudah belajar dari pengalaman dan sudah tau menggunakan poket seluar suami tercinta..heheheheh tiba-tiba mood spoil teringat kat Damiea kat rumah pengasuh, macamanala keadaanmu wahai sayang. hari ini hari kedua di rumah nanny baru. Hari pertama berdrama swasta air mata di pagi hari tatkala di rumah nanny. pagi ini juga sama, nangis jugak. Untuk pengetahuan kalian semua nanny adalah keturunan mamak. Firt jumpa, tanggapan pertama adalah nanny adalah sangat tidak mesra, muka sangat garang. Tapi cuba ajerla, harap anak ummi selamat di situ. Tetiap hari ketika nak hantar damiea rumah nanny ummi sangat emosi dan sedih. Tetiap hari ummi liat nak hantar damiea.perasaan sedih dan serba salah menyelubungi diri..uwaaaaa ummi terlebih emosi.. takpe2 sabar yer nina, lelama okey la tu.biasekan diri..

4 ulasan:

lia berkata...

aku nk gak bershoping.... jom la ajak aku...

Nina berkata...

mohla lia..aku soping sensorang ajer ni..tak dak geng..huhu

Nina berkata...

mohla lia..aku soping sensorang ajer ni..tak dak geng..huhu

fizamior berkata...

amboi, sakan ko bershopping...
hehehehe...

erm, cian betul aku tgk damiea comel tu... asyik nangis jek tiap kali ko antor dia tuh... harap2 nanny tu ok la yea...