Rabu, 18 Januari 2012

Arianism lagi

Tudung lagi.  tak habis dengan tudungkan. haiii ini ariani jugak..i like this so much. no awning. kamu boleh campak dalam mesin basuh. Kalau kamu termasuk dalam himpunan kain kotor dan dengan rajin memasukkan ke dalam mesin basuh tanpa mengirai satu-satu baju..jangan susah hati tak rosak tudung kamu. Tiba sakit hati pakai tudung awning, susah sangat nak jagakan, kene dry cleaning bagai. silap hari termasuk dalam mesin basuh. dah rosak T__-T. Sakit hatikan. Tapi ariani keluar tudung ariani tanpa awning yang jenis corak punya, harap kemudian hari keluar yang plain punye senang nak match dengan baju kurungkan. Sila pelbagaikan lagi, supaya saya terus membeli dan membeli tanpa jemu...bad big girl....


suka juga. melepek tapi still cantik sebab ade tajam-tajam tu. faham tak maksud saya? tak faham? belasah sajela.





muka perasan kiut. nak muntah pulak tengok muka sendiri. ini pon ok jugak





muka minta penyepak!! gewli..tapi suka jugak corak ni, tapi terpaksa pakai ngan t'shirt atau blause plain aje




ok rase nak sepak ke?? ha ha ha. kesimpulan i like so much.. boleh belasah jenjalan. Kesimpulannya 3 helai beli. Damn!!! kosong beg duit.




ok satu lagi gambor syok sendirikkan. baju tu baru jugak. RM79.00 tadi beli pastu balik rumah terus try..ok la..benci tengok badan banyak lemak.




anak dara sayang malam tadi kencing tilam lagi. Tryhard supaya tak marah die, silap sendiri lupa nak kejut pukul 3 bangun kencing. Ada masa kalo agak-agak saya letih hari tu, kasik pakaikan Damiea pampers umar saje. Dah lama stop belikan damiea pampers. Mulai malam ini saya berjanji pada diri sendiri supaya tak marah anak-anak dah. Kene berjuang dengan diri sendiri supaya jangan asyik nak marah anak. To bad for kids. Berjanji utk lebih rajin bangun malam untuk kencingkan Damiea. Eh betul ayat aku ni.




Ini sorang sangatla lasak. Ummi pon berjanji takmo babab2 dan marah-marahkan awak lagi, sebab sekarang awak rajin nak tangankan dan kakikakn kakak atau kawan2 awak, bad! bad!




babah dan anak perempuannya. Moga akan lebih rajin melayan anak-anak awak dan rajin membantu saya dari segi tenaga dan kewangan. hehhe.  Saya tau awak try hard to be best husband dan father to kids and me macam saya jugak.




gambar selingan. kecik lagi dah jadi pro peragawati. cantik budak, rambut cantik mcm org dewasakan.




saya yang try hard to be best wife and mummy like mummy2 lain.

- Posted using BlogPress from iPhone nina

Tiada ulasan: