Rabu, 28 Disember 2011

Giler!!!!!!

Giler beranganla haku!! Kenkadang sakit pale berangan. Bile dah berangan memang Nak tahap Nak jugak dan Akan berusaha Utk dapatkan. Bile berusaha bykla Bende difikir Utk mendapatkannya. bila banyak Fikir saye stresssssss.. Ha ha. Giler aku. Gile ngan nikmatkan dunia. Boleh jadi kufur ni tau. Tapi Nak jugak!!!!

Tahun depan kije kuat2 yer. Nakkkkkk ini. Aku pon tak tau ape jadah kenapela aku nk sangat ini. Menunjuk??? Org tetap ckp aku pkai 'corkiah' punye sebab aku selekeh. Nak nmpak branded mesti ko sendiri mesti nmpak branded dr segi penampilan dan juga sahsiah diri ko. Tapi aku tatap Nak biar org kt pelesu Yg penting aku nak. Ha ha.kepuasan duniawi sampai klimaks. Ha hah. Ko tak tau org lain rm10 tu sangatla byk dan boleh belanje mkn Utk seminggu. Ko??? Riban2 beli beg je??? Kufur nikmat ni. Baik byr ptptn Yg tak pernah nk Hbs tu..


Tapi aku nk... Duit dihujung jari je ni.Click! Click! Terus beli. Melampaula kan.Semua salah kemudahan Internet aku Rase. Kalola internert tak wujud tidakla aku menggile dengan bag Yg fungsinya Utk carrier beg duit, talipon dan extra brg lainkan. Tidakla Ada kesenangan kuasa membeli dihujung jari. Kalau takdak internet sah aku masih lagi dengan Carlos rinos, semboniass upgrade sikit mungkin Bosnia sajesla kan. Sah jugak aku msh lagi bersusah payah pergi bankin duit Kat kaunter bankkan. Bile situasi ini masih berlaku nescaye mungkin takde makne aku nk membeli sebiji beg semata. Faham tak??? Maksud aku, aku pon tak faham sangat apa aku tulis.GILERRR!
Ok dah, aku lapar rase Nak makan ape sajer depan mate aku ni. Biarpon hanya kerusi milik Pemandu kerete sahaja. Untuk makluman aku dalam kerete. Mungkin sebab aku Tengah lapar sekarang maka aku bermimpikan beg giler tu. GILER!!!!


Oh anak Ummi lapar Rase mau mkn tangan kamu Yg halus itu serupa Kepak Ayam mude pizza hut kah rasenye????ermmmm dapnyer.GILER!!!!

- Posted using BlogPress from iPhone nina

Tiada ulasan: