Rabu, 23 November 2011

Saya nk cerita saje

Tghari tadi keluar jenjalan Kat ECM. Konon Nak cr pewangi rumah last beli Jgk Baju duduk rumah Kat foc. 3 helai rm45 saje. I like.


Sebab Sy tak ramai kawan. Jadi saya tambah koleksi Kawan Atas meja pejabat. Hai buddy!Kamu buat saya senang Hati Hari ni.


Ni Kawan lama. Saya sayang kamu Kawan!kamu Mmg menyenagkan Hati.


Hari ni Hujan lebat gile. Makanya opis yang menyenangkan Hati saya telah dilanda banjir. Sampai tenggelam kereta itu. Saya sangat suka musim hujan. Sungguh Manis dan indah feel ketika Ini.



Teringin lagi Nak pergi Kat spa Ini. Mmg memanggil2. Sedapnye facial muka.


Oho pujaan Hati. Tak tidor malam memikirkan kamu. Walaupun takdak duit
Nak memiliki Mu. Apa kata kite berangan sajala. Cuci mata.


Comelkan A dan b Damiea. Bangga anak dah pandai tulis, mengenal ABC. Dah pandai baca sikit2 di usia tak Masuk 4 thn pon lagi. Umar demam 2 tiga hr ni. Sian die. Tapi hantar Jgk nursery. Syukur taun depan Umar terpilih duk taska itu lagi.die ambil 8 org ajer.

Ok sambung lagi nanti.
- Posted using BlogPress from iPhone nina

Tiada ulasan: