Selasa, 6 September 2011

UPla sikit


tuan tanah yang muka melekit-lekit kepanasan dan kebelengasan.hahaha. ni kat rumah kampung nenek. bukan rumah nenek. rumah nenek so kampung. tak ambil pulok gambor. ni rumah pak sedara.


bersama ma saya dan sebahagian sahaja adik beradik, lagi 2 org saudara perempuan menunggu di kampung, balik rumah mak mertua masing2. adik lelaki entah kemana.


ehem-ehem... senyum......


babah ngan mia dan umar..sama tak muka?


ni abah dan adik ketiga aku atiey. sama tinggi ajork aku ngan abah.


mia takdak mood baru bangun tido, nak bergambar punyer pasal aku dukung itu budak berat , mau payah pinggang haku.


babah bergaya dan anak lelaki nan ensom.hewwww


lagi gambow bapak ngan anak teruna nan comei.


ouwww mia ummi yang comel.


umar pujaan hati..nenek haku kata umar murai..tak bolehlah duduk diam die, ade ajer kijernyer.


emmm bersyukur dikurniakan anak yg lengkap ni.


kakak yang penyayang okey..mmg penyanyang tau


mia umar ngan moksu, adik haku yang paling bongsu.


ehe..tuan tanah ngan bapak mohammad..hehehe..


ni nenek saya. umur dah 100 ++++.Tapi akhir2 ni dah agak tak ingat banyak bende. Sedih T_T.....sekarang nenek duduk ngan ma abah. Abah bawak die duk ngan die. biar terurus makan pakainya.


ni ade saye ija tadi..bab bergambor mengaruk seroh ke die..but she cutekan.


oh ni adik lepas saya, agak rapat ngan saye, walau mase kecik dulu memang die banyak sebelah along saya. dulu ngan along mcm kucing ngan hanjing, tak boleh betul berjumpe..asal jumpe gaduh..


ni halong saye. musuh mase kecik dulu..haiii ngeri teringat dulu. mmg menyampah betul ngan die ni dulu.. sib baik dah besar ni barula baik. dah tak gaduh dah.layankan sajer ahkak aku sorang ni.


ni adik perempuan no 2..ija namanya. mia panggil makcik..bergaya no 1.. comelkan. boleh diharap ni sorang, tapi moody no 1 gak..hahahha. Mia mulut senget2 sebab pakai lipstik. lama jugakla buat mulut gitu..kuikui..sampai last ckp " ummi nak buangla lipstik ni, penatla mia". hahhahaha


oho..sukanya saya!! heheh. baju rojak ajer ngan tudung. pakai stok ade saje, sib baik terbawa jugak selai tshirt ngn jeans..tudung pakai tudung macth baju raya punye.


oho nila adik lelaki saya nan sorang sajork dlm family, yang busuk manja sorang ni. dikelilingi bunga-bunga comel seramai 6 orang tau. apa nak semua dapat..


beria mia lari. sajer nak test kamera baru...kikiki


umar mmg suka mengemas, hbs meja dikemaskan..haha


tokki dan cucu-cucu yg comei mcm maknya..haha

ok dah malas!! nk balik dah

2 ulasan:

lia berkata...

slim nyer ko.... *mood jeles* wakakaaa...

umar so ensem la.... geram aku tgk...

Nina berkata...

heheh..itu lepas puasa..pas raya?????T____T....

umar sungguh la lasak..muke jambu tapi sgtla notti.kekek