Selasa, 19 April 2011

menginginkan ini



Panasonic Lumix DMC-LX5 Black Digital Camera

sungguh tampan dan mempesonakan wahai kamuk mr black. saya mahu kamu. saya menginginkan kamu. sungguh tergoda dengan lekuk-lekuk machomu. sungguh tak tertahan dengan keindahan bentukmu. sungguh saya mahu kamu tinggal dalam Miss delightfull saya dan berkawan baik dengan miss insolet saya. saya teringin menjadi kawan baik kamu. Saya mahu kamuk menemani saya melayari kehidupan manis saya bersama suami kecintaan, damiea kesayangan dan umar kemanisan saya. Saya mahu kamu menjadi teman setia saya mengecapi panorama indah ciptaan tuhan. saya mahu kamuk. Rindu sama kamu. Sampai hari-hari saya menjenguk kamu di laman sesawang dan kenkadang di kedai sony di ECM. Betapa kemaruk saya, pernah memegang kamu walau bukan mampu memiliki kamu pada masa itu, sekadar berlakon untuk memiliki kamu. heheh. kamuk faham ke ayat kemaruk saya ni. tak faham??? biarla saya saja faham.heheh

Tiada ulasan: