Selasa, 22 Februari 2011

Kesayangan

Dah lama Tak update blog. Malasssss. Mood Tak dak. Jiwa dilanda badai yang Tak surut2. Mungkin pembalasam dariNya ats silap besar Yg lampau. Bila perkara tersorot terungkit maka terungkai segala keburukan diri. Baru tau kamu menyusahkan orang sekeliling kamu. Baru tau segala kebaikkan perlu pembalasan Bukan free Semata yer. Bercakap memang sedap, Tapi kadang2 Bercakap perlu pandang kiri pandang kanan , perlu Bijak. Kalau tau Akan mengungkit atau disebut kemudian jangan diberi, jgn baik hati melayan. Itu dah Tak ikhlas. Saya nafsu sembilan, akal 1, maka agak Sudah melawan nafsu, adder Yg Berjaya maka berjayala, Yg Tak mampu dikawal Itu,maka saya akui silap Salah saya. Mintak maafla yer orang sekeliling. Yer saya akui saya keras kepala, busuk hati, kuat merajuk. Hati sedang menangis rase mau membawa diri jauh dari sini. Rajuk hati ni rasa menikam2 jiwa. Haaahh. Pujuk diri sendiri. Sabar2 wahai hati, cuba2 muhasabah diri. Orang Tak Salah, yang Salah adalah diri sendiri, kalau Tak Salah orang Tak ungkit orang Tak kata. Kalau kamu Bercakap Nina pasti Tak menang, sebab ape?? Sebab kamu Tak pandai bercakap Tak pandai meluah maka kelula lidah. Yang keluar adalah air mata semata. Hemmm itula kamu nina.


Wajah2 Wajah Kesayangan























-Posted using BlogPress from iPhone nina

Tiada ulasan: