Selasa, 18 Januari 2011

Jiwa yang kacau

Susah hati memikir budak ni sorang




Sekarang hari2 nangis Tak mau pergi sekolah. Pagi tadi meraung2 Kat taska. Pegang aku kuat2 Tak mau lepas. Hati Mak mane Tak pilu tgk anak nangis meraung gitu. ikut hati mmg Nak ajer aku bwk Mia balik Umah biar aku jäge. Ikut juga mmg Nak aje aku duk Umah jaga Mia dan Umar. Tapi sampai bila??? Mia perlu kesekolah sbb perlu berlajar. Nak hantar sekolah lain Susah pulak Nak tunggu serasi ngan sekolah tu..

Mia Asyik merapu ajer skrg ni. Pergi sekolah kater die nampak antu. Hari tu teacher die citer. Mia meraung raung Tak Nak tidur dan belajar dalam bilik sebab die nmpak hantu kecik warna hitam. Sian anak aku. Sedih woo bile die ckp gitu. Seram. Tapi Saye Tak Boleh takut sebb Saye ibunya maka saya perlu melindungi die Dari bende2 tu. Tapi saya Tak tau Nak percaye atau tidak. Sungguh Saye buntu. Anakku jgn la begitu .kamu
Buat Ummi Susah hati sayang. Mau sajer Ummi hantar kamu duk ngan nanny. Tapi kamu Tak mahu pulak. Haiiii. Sayang jgn begitu. Sekarang Ummi begitu rindukan kamu.






















Ummi sayang kamu banyak banyak banyak banyak gitu.


- Posted using BlogPress from iPhone nina

1 ulasan:

fizamior berkata...

mia xmo sekolah ke? maybe ko kene siasat sikit ape yg sebenarnya. lps tu cr kan air penawar. biar kasik semangat dia pulih balik nk ke sekolah. try la :)