Selasa, 25 Januari 2011

Hari Yang Sedih


Sungguh Sedih bile ank lelaki kesayangan muntah2 teruk Hari ni. Hancur luluh bile tengok Umar Lembik tidak bermaya mase ambik die Kat Umah pengasuh tadi.

Malam tadi, Pagi tadi mmg Umar sangat ceria dan aktif. Sungguh Bahagia hati seorg ibu tengok anak yang sangat comei menjerit2 happykan. Panjat sini panjat sana. Pagi tadi hantar Umah nanny die sangat ok. Pastu nanny kata die mkn bubur banyak Pastu minum susu. Pastu tidur. Bangun tidur die muntah2 Tak berhenti2. Sampai Lembik. Nanny kata Mungkin Umar sakit perut. Die dah sapu ubat.

Rase bersalah pulak tadi Tanya Kat nanny Umar Ader jatuh ke?Risau tkt die kecik hati jer, kata die Tak jaga Umar ngan baik. Tapi tadi mmg aku panik gile. Rase pecut kete mcm org gile Rase Tak tekan padel minyak jer. Kalo leh nak terbang jer. Kepala otak ni duk mikir bends ngarut dah. Yang Tak bes aku Tak sempat Nak solat zohor lagi mase tu. Cik mat ckp patot tadi aku solat dulu Kalo ape2 Jadi Kat Umar Tak ralat sangat. Kurang2 aku dah dahulukan Dia yang Satu. Tapi aku mmg lalai sebab aku dahulukan anak aku sebab mase tu aku duk risau dan Rase Nak Ade ngan Umar dah. Berdosakan aku. Sesungguhnya aku adalah golongan yang rugi. Ampuni dosa2 ku ya ALLAH

Yang ku Tak Puas hati aku bawa Umar pi hospital bahagiannemengency. Doc Boleh ckp takde aper. Die Demam jer siikit. Mungkin die muntah tu effect Dari die Rase Tak selesa. Aku kata takut die keracunan makanan ke sbb tu die muntah. Sebab makan bubur atau susu yang aku perah semalam. Tetibe aku Rase bersalah sebab semalam aku pam susu lambat. Dalam pukul 4.30ptg semalam aku pam untuk bekalanhari ni. Ke susu aku basi??? Tetibe aku Rase ilmu penyusuan aku kurang. Boleh bagi ke susu Dari breast aku Kalo lambat pam. Haiiii salah aku tu. Semalam aku Melalut ke lain tu Yg jd lambat pam susu. Mula adder perasaan Nak bagu susu tepung. Goyah kekuatan aku yang bagi full susu badan. Saya mengharapkan Umar ditahan Kat wad supaya Di pantau keadaannya . Tapi doc kasi ubat jer . Haiiii naperla aku Tak pergi jumpa paed Umar jer tadi. Aku gatai pergi emergency. Tapi yerla kan Mungkin betul ckp doc tu Umar cme tunjuk symptom Nak Demam jer maka die bekalan ubat jer. aku Rase doc tu baru kawin dan sangat muda dan Masih baru kerja kot. Tu Yg aku kurang yakin tu. Mungkin aku yang berlebih sangat kot.

harap Umar ok dan sihat dan active mcm biase . Risau sangat sayang oiiii. Aku Rase Nak cuti panjangggg......







Siankan Umar. Lembik die. Sebab byk sangat muntah.

- Posted using BlogPress from iPhone nina

2 ulasan:

CiKaYu berkata...

kesiannye umar....jgn risau k. umar so adorable. ALLAH lebih mengetahui..

Nina berkata...

Cik ayu. Mekasih