Selasa, 18 Januari 2011

Di suatu petang nan indah







Saya dah mandi wangiiiii. Nak kiss sayer meal sini.

Ummi dah suap bubur sebelum mandi tadi. Bubur tu Ummi beli ajer dekat kantin hospital mase cucuk sayer tadi. Ummi Saye malas masal Hari ni. Ptg ni Ummi goreng nasi goreng kg ajer. Tapi Babah saya suka... Die mkn banyak.. Sedapla kot walau die Tak ckp. Huhuhu. Sekarang ni Babah tengah mengaji. Jadi sayer duk Kat pintu bilik dengar die ngaji. Suara die sedap sgt.. Sayu hati saya dengar. Ummi saya ngah godek2 tipon die. Buat ape Tak tau. Saye selalu tengok Ummi Saye godek2 tipon die. Tak tau la Buat ape.. Ape la Ummi ni. Kakak Mia ngah Tidor. Apela tido ptg. Nanti jaga mesti meraung punyer. Kakak Demam. Sian Kakak saya. Saya dengar die Tak mau pergi sekolah. Sian Kakak.

Hari ni saya kena cucuk 2 das. Satu Kat peha, Satu Kat bontot. Saya nangis kuat. Tadi timbang berat saya 8.4kg. Makin slim sayer ni. Yer la Sy kan lasak. Pagi tadi saya jatuh katil. Saya nangis kuat jugak. Boleh Ummi saya Tak sedar Saye jatuh katil. Sian Saye. Ini Kali pertama jatuh katil. susah hati Ummi dan Babah days risau kot2 Ade ape2 jd Kat saya . Ummi Babah dan Kakak sayang sgt Kat saya

Akhir kata , Salam peluk cium Buat Ummi Babah dan Kakak. Xoxo.






A

- Posted using BlogPress from iPhone nina

Tiada ulasan: