Jumaat, 1 Oktober 2010

SUPERRRRR!!! gumuks..

hehhe..akula tu yang gemuk.hheheh. Tengahari tadi aku pergi open house pejabat my hubbyla. Opismate laki aku adalah juga kawan-kawanku. Alkisahnye ngah borak2 ngan dorang dan-dan duk ngata aku dah berisi bahasa tepat gemuk. Chesssss hilang mood aku nak makan bertambah-tambah. huuuuh. nyampah tau saje tak nak kasik aku makan banyak takut tak dan ke org lain la tu. huuuuh..ehhh pipi berisi, bahagian lengan berisi. Nampak besar..woit mengucap-mengucap..kasik can la aku makan. Jangan sembur macam tu. komen-komen pedas laju ajer keluor dari korang yer kakak-kakak. Mati selera aku.

Takpe-takpe...sabar-sabar aku kan baru ajer deliver, masih ade lagi ader lemak-lemak yang bertape kat bahagian-bahagian badan aku ni, terutama lengan, dan pewot. Normallakan pas bersalin bukan senang nak turun drastik macam tu. Aku bukan jenis body macam tu...poooot bersalin ajer terus kurus. Bersyukurla kamu-kamu yang bersalin terus kurus..metabolisma kamu tinggi. Aku makan bulan jugak tu nak back to my shape. Silap-silap tak turun dah. Hahahha. Sekarang berat aku dalam 53kg la kot. Berat sebelum bersalin 48kg. Berat last pregnant 70kg...Sib baik turun banyak jugakkan...kalo tak nanya aku..kikiki.

Sabar-sabar wahai Nina. bagi can kat badan ko kumpul lemak dulu. Take time. Bagi masa kat umar untuk sedut lemak-lemak tu. Ni plastik surgery versi natural.kehkehkhe. kalau tak jadik juga versi umar ni..ko biarla ajer lemak -lemak itu disitu, kalau nak ke slim world bagai itu membazir tau..nanti lagi 3 taun ko nak beranak lagi..rugiiiiii dan buat penat ajer tau..

Lagipon ader org puji aku comel dan berseri kalau berisi sikit..nampak lebih muda..wakakakak..ayat nak nyejuk hati ni..nak tengok gambor aku????huhuhuhu.( ni ayat gelenyar nak tampal gambor dalam blog la ni sebenornye..kikiki)..aku ni malu sikit nak letok gambor dalam blog..malu pulak ai.. okla okla okla ai tunjuk..heheh (aku perasan sorang-sorang ni)




tara ummi boylat dan umar boyyylaat..

ermm sekian..sekian

1 ulasan:

Marsha~ berkata...

sedap nama anak2 kamu.... ;)