Ahad, 17 Oktober 2010

penyakit sakit hati..

saya tengah hangat membara sekarang. Terus rasa nak pergi kursus menangani stress...huuuuuuuuuuuuuuuuh.. Tak tau nak luah kat saper jadi wahai si blog yang kacak bergaya silala kamu menanggung beban saya ini. Semoga kureang sedikit rase gundah di hati.


oooo saya BENCI kamu! kamu! kamu!.. kenape kamu menunjukkan sikap tak puas hati dengan saya. Tahu kah kamu yang saya ini sangat lemah bila kamu membangkitkan isu begini . Saye kecik hati. Terus saye rase mahu menyendiri, terus mahu menyisihkan diri. Benci sangat ke kamu pada saya. Tak puas hati sangat ke dengan saye. Saya ini terlalu membebani diri kamu ke. Saya ini tidak membantu langsung kamu ke. Balik-balik nama saya yang kamu bangkitkan. Saya keciwe..keciwe.. saya rase tersisih.

Ke kamu jeles dengan saya. Sebab pada pandangan mata kamu saya ni comel, bergaya sangat bila saya pakai baju cantik yang saya suaikan dengan tudung ar*an*, maka ianya mengundang rasa tak puas hati pada pandangan mata kamu. Kamu saya lihat saya bergaya comel maka kamu jadikan saya sebagai kambing hitam untuk kamu domba-dombakan sesame kamu yang jeles sama saya.( hahahhahahaha ini aku syok sendiri sajer, dah kamu suka sangat membangkitkan isu saya, maka mengeluarkan isu ini sebagai pengubat lara saya..). oo saya tau sebabnyer, mungkin kamu memandang saya nampak macam takde kerja sebab saya kurang terlibat dengan 7S, jadi kamu rasa saye tak membantu kamu langsung. B8d8hla kamu berfikiran sebegitu. Kamu mmg pedengki. Suka mencari salah saya. nama saja hajah pada pangkal nama, belajar sajer tinggi-tinggi wahai kamu, tapi kamu ade hati yang busuk...pada mase kamu sibuk-sibuk dengan 5S, saye tengah bercuti bersalin kemudian sayer bercuti rehat lagi 2 bulan. Saya sudah mohon cuti tu dan cuti itu lulus, maka apa lagi yang kamu mahu dengkikan dengan saya. Sebab kamu bekerja dengan tidak kERANA ALLAH. kamu tidak ikhlas maka kamu menanamkan persaan itu dalam diri kamu. Tak baik kamu mcm tu. Kamu sekadar mengguna kuasa kamu saja. kamu zalim.

Bila terjadinye perkara-perkara begini pada saya, saya jadi susah hati, saya mula merapu-rapu..saya patah hati.saya sangat terluka..ermmm saya mahu berbalik padanya..ermmm aminnn..



Syukur dikurniakan kamu-kamu dalam diri ini supaya diri ini menjadi lebih kuat dan kuat...




Tiada ulasan: