Jumaat, 22 Oktober 2010

BUAH BERANGAN


Suzuki SX4 Crossover


teringin, tertaut hati ngan ni..ermm suke..suke..ensem..idaman kalbu..

Tapi berangan jerla sedap..nak beli tapi bibik enggak tau bila mampu..kakkaka..
Pricing start from RM87K to 96k kot tak salah..ooo gaji saya sekarang hanya mampu bayar kamu bulan-bulan saja. Mana uwang saya mau isik minyak kamu,mana uwang saya mau makan, bayar nursary Damiea saya, nanny umar saya..uwang enjoy-enjoy saya..hahha..kador kediri pon yer..

Akhir-akhir ni duk berangan kete ajer..kikiki..almaklumla takdak kete..selame ni duk naik kete org ajer.nak beli mmg tak mampu la kot. jadinyer berangan jela. Sekarang duk melenjan kete org tu, risau terkotor tercomot, tercalar kete org..hehehe..makcik ni sememeh banyak.

Dulu ader kelise imago, skrg da jd milik org. Rindu sama kamu wahai imago. Saya sayang kamu tapi saye terpakse lepaskan kamu. saya suka bangat sama kamu, tapi sayang jodoh dengan kamu tidak panjang. Kenangan bersamamu takkan saye lupe..saya suka kamu sebab saya rasa sgt selesa bersama kamu, saerasi bersama gituw. sekarang bila tengok kamu saya makan hati..wuwuuuu..rindu kamu...

Tiada ulasan: