Khamis, 29 April 2010

belum lagi

Assalamualaikum..

Seperti sedia maklum kalau ikut ticker kat atas, saya sepatutnyer dah deliver, tapi nampaknya baby takmau keluar lagi, mungin die nak tunggu bulan mei la kot. umminya dah teramat penat, tapi masih mampu bersabar sampai kenkadang saya menangis tensen..hehheh...tape nangis, luahan aper yang terbuku dihati. Pas nangis rase lega.. kadang2 rasa terganggu ngan orang disekeliling yang tanya bile nak bersalin ni??? haiii bile dah berpuluh-puluh kali dengar tu yang jadi tensen tu.Banyak betul perkara yang menyesakkan kepala otak sejak akhir-akhir ni..haiii lemah rasanyer...serabut. Doc khaled bagi lagi seminggu sampai selasa ni..pastu tak tau la mcmmn. Doc kata tgk checkup next ni lah. Mungkin baby ni nak kua ikut tingkap lagi ker??? wuuuuuu sedih lak rasanya. Ummi ni duk tertunggu-tunggula bile baby nak kuar, bila nak rase sakit ni tiap-tiap malam ummi tak dapat tidor lena, duk mikir perkara mengarut-ngarut..hari2 duk tanyer hari ni ke baby nak pop out..ermm nsb baik ader 'ma' yang sudi menenangkan hati ni, die kate biarla baby nak duk dlm perut..belum tibe time die nak kuar lagi org zaman dulu ader sampai 10-12 bulan bersalin sabor ajer la. rasa sangat bahagia dan aman serta tenang bile kata-kata tu keluar dari mulut seorg ibu...

Diakhir-akhir ni la banyak pulak penyakit menyinggah, ngan tangan mcm tersalah uratnyer, sampai nak gerak pon tak rasa ketat ibu jariku. ngan tangan luka sampai tak berhenti2 2 3 hari ni..haiiiii..berat badan pon melampau dah 68.8kg. hahhaha..mcm mak gajah dah haku ni. yang bes aku dah bercuti start minggu lepas, mmg melepek ajer kat umah. Sangat letih dan tak bermaya..

oleh sebab tak dapat lagi nak kenalkan baby baru present to you baby lama la...


Kesayanganku..






Oleh sebab saya belum pernah menayang muka sepanjang pregie..ok saya kongsila sekeping..hehe perasan macam ader org nak tengok sangat..

4 ulasan:

lia berkata...

apsl muka ko menten, xnmpk sembab, gomoks mcm masa aku peknen dulu? xaci!!!!! sila kongsi tips anda ;p

hajarus berkata...

ade jer orang nak tengok kak... :)
comeynyer baby lame ni kan...

Nina berkata...

lia-ko jgn terpedayer ngan gambor edittu, kalo aku tak tambah cat sikit kat gambor tu aku rase haru ko tgk muke aku, pucat lesi..pastu gambar harus ambik dari site tepi sbb takmo bagi nampak kembang..yg pastinya makcik memang kembang seperiuk..hhaha

hajar-saper bertuah sgt nak tgk muke kak nina ni..mekasih

ietams berkata...

salam ziarah & kenal,
semoga semuanya selamat & di permudahkan..