Rabu, 10 Mac 2010

Suami saya sangat manis :)


suamiku suatu ketika dulu..heeh

Saya dan anak dara juga sangat manis sekali hari ni.kiki statement baiiikkk punyeeerr
Hheheh..manis bersari hari ini sebab suami saya bangun awal dan masakan nasi goreng, goreng telur, goreng ikan bilis, masak air, isi air masak dalam botol dan yang paling spesel babah buatkan teh tarik...auwwww sungguh terharu. suami, saya, damiea sarapan sama-sama kat rumah sebelum pergi kerja..sunggguh besss. thankiu sayang. muahhh..muahhhh. Love u.

Suami saya juga merancang mau bercuti, berbabymoon kami anak beranak...tahnkiu..thankiu..sungguh terharu..ohhh sekali lagi terharu. Walaupon percutian sekadar dalam kuantan sahaja, sungguh bess..pergi jauh-jauh karang, mak labu ni pulak tak larat, sakit kaki la, sakit belakang la, sakit pinggang la...banyak songeh..apapun terima kasih babah.I LOVE U SEKALI LAGI... ooohh kalau kamu menyampah silala sekeh lutot saya..hahaha..mcm aku sorang ada laki.menyampah kan..

Saya sangat happy hari ni.jgn marah..


anak dara saya yang manis seronot dapat mandi sungai


suami saya yang seksi ketika ini...hahhaa..jangan marah yer babah

3 ulasan:

fizamior berkata...

uuuuu....sgt romantiko you.... harus i jelesss....ekekekekeke.... takde lah.... good for u!!!! selamat ber baby moon bebeh!!!!

hajarus berkata...

amboi bestnyer hajar tengok k.nina hepy... ;d
semoga kegembiraan sentiasa bersama akak k...

nak b bercuti..??? kemana tuuu...??? bestnyer... take care kak...

fizamior berkata...

bebeh... ur tag... nnt amik award kat blog i yea... tQ!!!
:D