Selasa, 16 Februari 2010

Orang kata


amway ni bagus dan sangat okey.. haaaa kan aku dah konpiuh dan teruja nak makan benda alah ini..gatai pergi google kenape?? Teringin juga nak cuba ini memandangkan harganya yang agak murah dan percuma bengkung..heheheh.

ke yang ini.....aduyaiii...
ini diakui memang bagus..


sendiri fikirla..kenkawan yang ada pengalaman leh kongsi..

tapi ikut pengalaman akula..maner2 pon ok kot. Masa bersalinkan Damiea memang aku langsung tak ambik aper jamu atau supplement coz aku ceaser. Pas habis pantang bagai, umur Damiea 4 bulan abarula aku ambil nona roguy itupon hanya Pil Pyonatal ( yer ker aku eja ni hantam sajala mak labu). Tapi berat aku memang balik asal la..besss...takpe banyak masa lagi..leh fikir lagi.







Ada juga terasa nak pakai ni..orang kata bagus jugak..nak cuba jugakla..mana tau dipermudahkan bersalin. Iktiar sahaja disamping amalan membaca surah Maryam..
produk ni diperbuat daripada minyak kelapa dara,minyak habbatus sauda dan diadun dgn herba2 terpilih khusus untuk wanita hamil

Berasaskan minyak kelapa dara, minyak habbatusauda dan herba terpilih. Diambil oleh mereka yang hamil 7 bulan keatas. Sapukan minyak ini dibahagian perut, pinggang, pinggul, hingga ke kaki setiap hari sehinggalah hari bersalin. Selain itu ia juga diminum satu atau dua sudu besar pagi dan malam. Untuk memberi hasil yang lebih baik anda dinasihatkan kerap mengambilnya pada hari-hari terakhir menanti kelahiran

3 ulasan:

Unknown berkata...

pengalaman aku
1st aku tibai amway(mcm dlm n3 ko tu)..mahal tp sbb tanak anak kunin..abis pantang baru makan pastu tak abis2 sampai aku ngandung no 2..mcm rugi


jadi no2 aku belasah afiat
murah je, kos tak sampai RM100.kalau tak abis makan pun rasa mcm tak rugi,hehehe..kegunaan pun lepas pantang sbb tanak ank kena kunin

apa yg penting pakai bengkung n cara pemakanan sms pantang, confirm dpt berat spt sblm mengandung...hehehe

fizamior berkata...

aku pakai nona roguy tu...aku pun cam ko sbb ceaser, so mkn nk pil tu je la.. disamping minyak urut dia tuh

Ina Hashim berkata...

Nina,
dah dekat due kan?akak dulu pakai Nona Roguy utk semua anak..dah serasi...btw, jom beli Coolababy promosi kat baby baru...jemput ke blog akak ye