Rabu, 20 Januari 2010

Emo

Mood adalah sangat swingggg.. Sakit hati, menyampah, bengkek.. yer itula situasi saya ketika ini. 2 minggu yang teruk. Dengan kesihatan yang agak teruk. Saya dan Damiea demam dan batuk yang teruk. Ketika ini hati saya sedang mahu menyumpah-nyumpah dan memaki-maki orang disekeliling saya yang menyakitkan hati saya. Begitu teruk sekali tekanan yang sedang saya sedang hadapi ketika ini. Terasa mahu dari tekanan ini bersama Damiea tapi entah kemana mau lari. heheh. terasa sekali mahu pergi bercuti dimana-mana hotel yang ader swimming pool melayan kehendak Damiea. Tapi sayang saya sungguh tidak larat untuk melayan Damiea seorang diri, saya perlu bantuan lain yang boleh melayan Damiea ketika saya tidak mampu mendukung Damiea lagi. Saya mengah, dan bila saya mengah dan letih saya jadi sangat hot temper..dan mangsanya adalah Damiea kerana hanya pada Damiea saya mampu buat begitu. sungguh kasihan si anak bertuah seorang ini menjadi mangsa amarah ummi. sorry sayang..

Ketika ini saya mahu ada orang yang baik hati memujuk dan memenangkan saya walaupon saya salah. Sungguh.. bukannya menyatakan 'alahhhhh awak yang sensitif berlebih sangat"." alah memang salah awak". ouhhh semua itu menyakitkan hati saya dan menggenangkan air mata saya sahaja. Dan akibat dari itu jangan harap kamu nak dapat layanan yang baik dari saya, sehari suntukla saya bermasam muka dengan kamu-kamu semua. Apalah salahnya memujuk hati saya ini.."takpela..sabarr yer". Itu pun sudah cukup menenangkan hati saya ini. ouwhh sungguh saya tiada mood, nak senyum, nak menyapa orang pon saya tak sudi apatah lagi mau berbual mesra..huuhhh sungguh tak sudi..saya lebih senang bersendiri dan melayan perasaan sendiri.

Owhh sabarlah hati.. itu semua dugaan untuk kamu nina..sabar-sabar dan terus bersabar.. semua ini akan lenyap bila sampai masanya nanti..kasihan baby, nanti baby tak kool la..sian dia..

Sekian entry merapu saya...

4 ulasan:

Diver Mom berkata...

banyakkan bersabar...

hajarus berkata...

ala nape k.nina emo ni...?? sabar k.. time2 preggy camni hajar paham kadang mood xmenentu...

ape2 pun take care yer... tenyum cikit.. haaa, kan comey tu... :D

lia berkata...

ilek weh... byk2 istighfar yer...

aku pon baru lps tinggi suara dgn Amsyar smlm... mmg rasa bsalah sgt ;(

sama2 la kita istighfar yer...

CiKaYu berkata...

sabar..sabar...bnyk kan istigfar. dugaan!