Jumaat, 29 Januari 2010

Bila tekak berbisik...

Gempak lak tajuk.kehekehe..

Petang ini mahu meraikan tekak ini dengan satay..yeeeeyyhaaaa...hari ni hari ke 2 berulang dari rumah ma&abah sebab anak dara tercenta dijaga oleh tok. Hari Isnin ini Damiea akan ke rumah pengasuh baru..menangis lagi la aku damiea..uwaaaa..letihhh menghadapi suasana ini.. Tak sampai sebulan di rumah nanny dah kena hantar rumah pengasuh baru. Ini kes suami nanny nak operate mata, jadi tak dapat jaga Damiea lagi. Damiea baru ajer nak serasi ngan nanny tu..haaaaah.tensen haku.

Sekian Entry pendek

4 ulasan:

lia berkata...

nk tnya..... cmner ko nk agak babysitter(bs) itu adlh org yg mampu nk jaga damiea? sbb aku perlukan tips utk pindah nnt...

plz..

Nina berkata...

lia-aku mintak pengasuh damiea yang mula tlg carikan. pastu
aku gi tanya orang 2,3 org dekat-dekat kawasan rumah bbysitter mcmn org tu.setakat ini itula bbysitter terbaik kawasan tu.

fizamior berkata...

huh...mmg gempak tajuk entry ko nih... wahahaha..
eh, cian kat damiea tu..so dia ok tak dgn nanny baru tu?

Nina berkata...

fiza-belum tau lagi sebab aku tak hantar lagi sebab aku bercuti2 malaysia 2 hari bekerje ni..hahhaha