Rabu, 16 Disember 2009

Helper!!!!

Saya memangnya amat memerlukan pembantu.. Bantu saya jemur kain, angkat kain, lipat kain, mop rumah, sapu rumah, Tolong bantu sy masak, gosok baju, kemas rumah..
kerna... tika ini saya sudah tidak larat melakukannya..Kadang2 raser mcm nak menangis pon ado. Saya suka buat semua pekerjaan seperti yang tersenarai diatas, tapi lately mmg saya letih dan jemu..kaki saya lenguh, pinggang dan belakang saya amat sakit bila berdiri lama2.

Alangkah indahnya pada waktu ini ada yang membantu. sungguh sakit mata memandang bila rumah bersepah dan tak bersapu..kadang2 saya cuba biarkan rumah mcm kapal pecah, last2 saya sendiri yang sakit hati.


oooo...saya juga mahu diurut belkang dan kaki..ermmm sedapnya..

Itu semua dugaaan..sabar nina, sabar..rileks..pahala mnegandung sangatla banyak ditambah pulak kalo segala kerja dilakukan ikhlas hati tanpa merungut..tapi takmo merungut last2 terkeluar gak dari molut ini..sabrala ko wahai hati..

2 ulasan:

MeL berkata...

aduhai..mmg xlarat nk buat keje2 ni time pregnant. pernah ku lali jgk! xnak ambek maid ke?

hajarus berkata...

ala ciannyer kat k.nina...