Sabtu, 5 Disember 2009

Alahai anak ummi sayang

Hari ni saya akan menunaikan janji upload gambar terbaru Damiea. Sudah berjanji maka haruslah ditunaikan kan..Kebanyakan gambar Damiea ni di ambil masa majlis pertunangan adik perempuan saya ita.Dalam post sebelum ni 'yo yo o' saja saya cakap nak buat pounder ball dan beg tu..errmm hampeh sajola..tak sempat makcik. padannya duk berperang ngan Damiea ajer..baru pegang sikit, Damiea dulu yang lebih-lebih.makanya yilekla..cuma dapat prepare untuk hantaran sajar..psssttt baju bakal pengantin adalah baju saya mase akad nikah lu..kalo saya pakai sekarang kompemla tak muatkan..hehhehe..cantik gak rupanya, puji baju sendiri..hhehehe..design adalay by me ..layan gambar yer cik-cik puan


cantik tak pelamin..simple tp nice..ikot selera saya..hahaah


Saya dan adik saya..seiras tak??saya yang comot momot..kusam ajer muker


ter upload plak gambor ni..boleh ajerla..ader yang rindu nak tengok muka saya tak..hahah..






..


Damiea with bibi..habis muka bibi ditempek2 ngan blusher ummi..layan ajer la damiea

Damiea bersama2 sepupu saya, maknanya ngan damiea jadi mak sepupula yer..heheheh




Damiea bersama moksu..kusyuk tengok moksu ummi belek majalah sampai meleleh air lio..heheeh


comot momot pas sehari main..mater pon ngantuk.sian babah jaga damiea hari tu sebab ummi sibok ngan majlis mcm ummi pulak yang bertunang hari itu.


babah sedang suruh damiea tengok ummi utk capture gambar..semangat babah tu..babah pon da serabai..penat die'


Damiea bersama maklang dan future pak lang..ensem tak bakal ipar i??adik i lawa ker??kekek


Damiea yang comot..bajunya kotor. Banyak minum sirap.

4 ulasan:

lia berkata...

aku xpuas hati tau.... knp time kau tunag, tunang aku xde sob3 aku mencik kah3....

siap pelamin... wahhhhhh meriah sungguh nih...

fizamior berkata...

ok..aku klako tgk bibi tu kene tenyeh blusher dgn damiea..hahahahahaha...lawak..lawak..

Zaila Mohamad berkata...

cantiknya adik youuuu..sama cantik ngan kakak dia;)

Nina berkata...

lia-dah ko tak mo ajak die mai..kehkeh..meriah gak..tapi penat.
Fizamior-heheheh..aku pon melayan ajer damiea tenyeh blusher kat muka toy tu..siap nak bergincu bagai
zaila-heheh..tinkiu