Rabu, 4 November 2009

Gangguan Emosi

AWASSS! ENTRY INI AGAK BERUNSUR EMOSI...teruskan pembacaan andai kamu sanggup membaca rintihan hati saya..

Hari ini sangat tak kool..hahhh serabut..Jiwa kacau..Taukah?perkara yang remeh dan kecil akan memberi kesan yang mendalam pada ketika dan waktu sekarang ini.Makanyer hari ini sudah pasti sayer akan bermuka sebu sepanjang hari sampaila hati betul-betul sudah terpujuk. Mungkin pada keadaan 4 bulan sebelum ini sewaktu sayer sehat waalfiat dan segar megar, saya akan menerime perkara yang remeh itu dengan tenang hati dan redho sahaja. Tapi disaat ini itu amat mengguris hati sayer..dan dengan mudah sahaja air mater sayer akan mengalir keluar. Tapi sayer kuatkan hati dan semangat agar air mater itu tidak keluar sebab sayer sudah berjanji mahu jadi kool sepanjang proses kehamilan ini.

Tiba hati rindu dekat Damiea. Duhai anak ummi sayang andai kata ummi ader terabaikan Damiea pada waktu sekarang ini.ummi tau sepanjang ummi pregnant ini emosi ummi sungguh tak best dan adakala ummi termarah dan terpukul manja kat Damiea.sungguh, ada masa kesabaran ummi tergugat. ummi mohon maaf dan ampun sayang, ummi amat sayangkan Damiea, Damiea adalah kesayangan ummi..( dan percayalah pada ketika ini air mater sayer keluar dengan mudahnya..haaaaaaah sungguh tidak koooolllll..bile hati keibuan sayer tersentuh)

p.s ; Wahai kamu, kamu, kamu, kamu dan kamu,kamu diluar saner AWASSS!!!!!jgn cuba sakiti hati sayer yg tengah sangat sensitif ini..waahhh amaran keras ini..

4 ulasan:

lia berkata...

ni makhluk grogon mana kaco ko ni? meh aku perambat dgn penyapu skit...

cool beb... ko kan nak anak ko nnt cool kan... ;p

hajarus berkata...

alamak k.nina tengah marah laa... ya ampun buk permisi dulu yaaa....

fizamior berkata...

erkkkk...takot mak!!!

Zaila Mohamad berkata...

owh..janganlah macam tu..sabar ya;)