Isnin, 24 Ogos 2009

Menu Selasa


Hari ini ummi sayer cakap nak masak

1) Nasi Tomato + Ayam masak merah + acar buah dah ader org bagi
2) Lauk tambahan ikan kembung sambal tempoyak bakar

Itu sahaja yang ummi nak masak sebarang tambahan lain ummi kater beli ajer..ummi kater mungkin beli kuih dan air teh bunga sahaja..waaa sedapnya air teh bunga..babah dan ummi saya memang gilakan air teh bunga sejak diperkenalkan oleh pak ngah saya.

Ummi sayer kater gambar makanan yang dimasak olehnyer akan di ambil kalo ummi sayer ingat dan akan ditampal kemudian pada entry ni.

Sekian..selamat berpuasa
* saya rase ummi saya sekarang ni tengah gigih mencari resepi nasi tomato maklumla ini kali pertama ummi nak cuba masak resepi ni..hehhehe..

4 ulasan:

fizamior berkata...

eeee....comei nye la damiea nih...geramssss

lia berkata...

perghhh hebat nyer nina nk masak smua tu dalam bulan puasa nih... caya lah...

tepek la gmbr n kongsi la resepi (yg mana btah tahun biler aku nk cuba ha3)

comey giler damiea sengih...

Nina berkata...

fizamior-time kasih auntie..damiea said
Lia-nanti lia aku tepek gambor..resepi sekali aku letak..resepi pon aku celok dari web maner entah..haaaa..tapi sedapp.hahhahha

Jiey^Mien berkata...

dam,iea nih makin comel la..

p/s - bestnya nasi tomato..