Khamis, 16 Julai 2009

Jauh


Saya sedang susah hati sekarang..wuwuwu..'orang itu' sudah mahu pergi jauh dari saya dan Damiea. Kesian kami. Juga agak terkilan...jangan tinggal daku..woooo kasih..wooo pujaan..wuwuuwuw..Damiea dan ummi masih belum bersedia untuk berjauhan. Sungguh saya tidak mampu..terlalu payah rasenyer.

Hahahha..Padahal baru nak ke assesment..3 hari tu kat Tanjung Malim.. saya macam mahu ikut sidia kesana..seronok jugak bercuti bersama Damiea. Tapi kenapa hati saya raser berat sangat ni.. macam tak rela melepaskan 'sidia' pergi. Macammana kalau dapat???tinggal la saya bersama Damiea terkontang-kanting disini..wuuwuuwu..saya tak sanggup. Pasti nanti saya dan Damiea jatuh sakit. Sungguh tak mampu berpisah. Mungkin kalau 3 hari saya boleh pertimbangkan.Tapi kalau hanya boleh berjumpa hujung minggu memang tidak mampu..

'Wahai kekasihku..pertimbangkan sebaiknya..Tapi Kalau itu kehendaknya setelah dipertimbang dan dikaji selidik sebaik mungkin dan keputusannya 'kekasihku' katakan bulat..maka..pergila wahai sayang..pemergian itu direlakan walau dipihak sebelah sini sudah pasti sendu sentisa bertamu dihati mengiringi pemergian dirimu..

3 ulasan:

Diver Mom berkata...

alahai siannya.. ni mesti kes jarang berjauhan nih.. :) anyway, mama damiea reti drive tak..? kalau reti, sure x dak masalah punya lah! :)

Nina berkata...

zuhaini-x pernah lagi,tu yg resah gelisah ni..hehe..drive pandaii.harap2 gitula

god'sleastcreation berkata...

suka la tgk gambar ni.

permulaan kepada segalanya.