Selasa, 23 Jun 2009

hahhhhhhhhhhhhh


mood sayer swinggglaaaaa.......

wuwuuw..agak terkilan..akhirnya keputusan telah dibuat, percutian yang dirancang-rancang tidak menjadi kenyataan. Saya amat kecik tawar hati. Tapi takpela mungkin bukan rezeki untuk kali ini. Banyak sangat halangan. Takpelaa takyah pegi senang cerite. Babah pon berbelah bahagi sehingga membuat saya serba salah.Duk umah diam-diam dan saya tak akan kemana-mana sekadar sekitar kuantan sahajala. Babah berkira-kira nak ke Raub, tapi mungkin pergi bersama emak sahaja sebab katanya teringin bermalam disana, teringin menjadi bujang. Ok-ok saya izinkan wahai kekandaku.pergila...ok jugak duduk rumah bersama Damiea sahaja. Wahhh sronok,seronok,seronok. Terasa mahu mngambil cuti yang panjang ajer, nak balik kampung rumah tak ma&abah tak siap lagi..payah lak nak berhimpit-himpit diruang yang kecil nanti. Duk umah lah..Patah kaki lak takde kenderaan. Kelisa adik aku da pakai..babah pinjamlah kete kembara opis pa tu yer..leh ummi pakai..hahahah..waaa senangnye hati, mcm senang ajer dapat..kehkeh

Dan seperti diwarwarkan sebelum ini saya akan bershopping sakan minggu itu. Semalam saya telah aim beberapa barang...hahahhaha.

Tapi terus terang saya agak terkilan..wuwuwuuw...mood agak spoil...saya sedih..banyak rancangan saya gagal,kadang-kadang rancangan saya jalan jugak tanpa kehadiran org penting..takpelaaa layan ajer....makcik sedihhh.itu hanya pengorbanan yang kecik sahaja..

4 ulasan:

Unknown berkata...

hurmmm.. tak jadi pergi indon ya?

lia berkata...

aku la ni kalau aku sakit/tawar hati sbb benda yg d rancang xjadi... aku akan ubat hati aku dgn pk 'atleast aku ada amsyar nk gomol2' malas wooo nk pk, nnt jadi gaduh ;p

Nina berkata...

leen-heeeeee
lia-tu ah, sib baik ader mia

Nina berkata...

leen-heeeeee
lia-tu ah, sib baik ader mia