Khamis, 18 Jun 2009

Dugaan....

Wahh akhirnya puasa semalam saya harungi dengan banyak dugaan & rintangan , namun berjaya juga sampai ke penghujungnya.. waaa sukaaa..walaupon pas bukak pose, pas semayang saya terbungkam tido bersama damiea sampai pagi...tak sedar diri da..letih..sungguh sadis puasa hari itu. Pelikla puasa sebelum ni sayer ok ajer. Tapi hari itu saye melepek habis, mungkin sebab saye menyusu Damiea agaknya..Wahhh alasan makcik..boleh????

Menu berbuka puasa ialah nasik berlauk sardin dan sayur ajer, semangkuk jeruk yang lazat..hahaha..
dan hari ni ni saye tidaklah berpuasa.. hari isnin ni to be continue..wokeyyy saye nak keluar untuk mencari sesuatu untuk org 'itu' sempena hari special itu.

Apa nak di cari yer...mungkinkah..sebotol??atau beberapa helai?? survay dulu la..hari ni hari jumaat makanya saya mahu membawa my cutie pie Damiea jalan2 sekali la.ooohh..ohhhh lupa mahu saya khabarkan di sini besok saya akan main bola jaring mewakili kg saya..wakakakak..tanpa practise terus main..ni namanya menjadi bidan terjun...wahahahha...

3 ulasan:

Jiey^Mien berkata...

jiey pun nk start ganti puasa la isnin nih.. =)

Nina berkata...

IEY-SAME-SAMELA MENJELASKAN HUTANG PADA YANG ESA..HEHEHHE

lia berkata...

weh... aku baru start hari ni.... dgn sahur segelas air jer... uhuks...

Alhmdlh skng ok g... hope sampai penghujung ar... byk g nih nk ganti waaaa...